کد خبر: ۱۰۴۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 10
شفا آنلاین>بیمه و بانک>کارشناس بیمه بر این باور است که اگر این تکنولوژی بر روی تلفن های همراه هوشمند وصل شود، مطمئن کاربردی تر خواهد بود.

به گزارش شفا آنلاین،  کارشناس بیمه بر این باور است که اگر این تکنولوژی بر روی تلفن های همراه هوشمند وصل شود، مطمئن کاربردی تر خواهد بود.دولت هند در نظر دارد تا برنامه جدیدی را برای گسترش و رونق صنعت بیمه اتومبیل در این کشور اجرایی کند.

 برنامه " پرداخت حق بیمه براساس کیلومتر اتومبیل‌" در هند هنوز در مرحله ابتدایی خود قرار دارد، این در حالی است که شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات در این کشور مانند "اینفوسیس"، "تک ماهیندرا" و "هرمان ایندیا" برای اجرای این برنامه راه حل های کامپیوتری قدرتمندی را به شرکت های بیمه معرفی کرده اند.

به گزارش "تایمز اف ایندیا" اکثر شرکت های عمومی در هند مانند "آی‌سی‌آی‌سی‌آی لامبارد" و "لیبرتی ویدئوکان" به این برنامه اطلاعاتی مجهز هستند.

این در حالی است که طبق این گزارش "قیمت" بیمه نامه ها همچنان بزرگترین عامل در اجرای این برنامه کامپیوتری و توسعه آن در این کشور است.

"وینایا کومار نریلا" معاون رئیس شرکت بیمه "تویوتا تسوشو اینشورنس" هند در این باره می گوید که در هندوستان متخصصان فناوری اطلاعات بسیار زیادی وجود دارند، اما قوانین کنونی از آنان حمایتی نمی کند. همچنین سازندگان اتومبیل تمایل ندارند تا محصولات گرانقیمت تری را روانه بازار کنند؛ تولید کنندگان با نصب فناوری های جدید دیگر قادر نیستند تا محصولات خود را به همان قیمت سابق به فروش برسانند.

او ادامه می دهد که نصب "جعبه سیاه" در اتومبیل به شدت قیمت محصول را افزایش می دهد و در نهایت این تولیدکنندگان هستند که متضرر می شوند.

"ویجای کومار" رئیس بخش بیمه اتومبیل شرکت "باجاج آلیانز اینشورنس" هند نیز در این باره میگوید: یکی دیگر از عوامل عدم اجرایی شدن این برنامه آن است که قیمت بیمه نامه اتومبیل در هند رقمی بین سه تا چهار هزار روپیه است و هزینه نصب جعبه سیاه نیز تقریبا همین رقم است و به همین دلیل در بازار بسیار رقابتی هند که هر روز نرخ ها تغییر می کند، اجرای چنین برنامه های بی معناست.

این کارشناس بیمه بر این باور است که اگر این تکنولوژی بر روی تلفن های همراه هوشمند وصل شود، مطمئن کاربردی تر خواهد بود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: