کد خبر: ۱۰۳۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 06
شفا آنلاین>جامعه پزشکی>کارگاه تئوری و عملی آشنایی با اصول کشت سلول به همت سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در اردیبهشت ماه برگزار می شود.
به گزارش شفا آنلاین، مدیر تحصیلات تکمیلی و آموزش های تخصصی این سازمان از کشت سلولی به عنوان اساسی ترین و اصولی ترین پایه های تحقیقات دارویی و پزشکی دنیا یاد کرد.
دکتر 'محمد عابدی' افزود: کارگاه کشت سلولی برای یاری رساندن به پژوهشگران فعال در زمینه مطالعات تأثیر داروهای ضد سرطان، بیان ژن و مکانیسم آپوپتوزیس، تولید واکسن های سلولی، تولید آنتی بادی های منوکلونال و تمایز سلول ها درنظر گرفته شده است.
وی درخصوص محورهای اصلی این کارگاه اظهار داشت: آشنایی با وسایل و تجهیزات آزمایشگاه کشت سلول، آشنایی با محیط های کشت سلول، آشنایی با انواع Cell Line های انسانی، اصول کشت سلول های جانوری و روش های استریلیزاسیون، آشنایی با طراحی آزمایش های کشت سلول، آشنایی عملی با طرز تهیه بافرها و محیط کشت سلول، آموزش عملی شمارش سلولی و تهیه رقت های سلولی و آموزش عملی کشت سلولی و آشنایی با روش پاساژ سلولی از جمله محورهای اصلی کارگاه است.
عابدی مهلت ثبت نام در کارگاه آموزشی کشت سلولی را تا 21 اردیبهشت و زمان برگزاری آن را 27 اردیبهشت ماه اعلام کرد.
وی یادآور شد: مدرس این کارگاه آموزشی، دکتر 'سیده ملیحه صفوی' عضو هیئت علمی پژوهشکده زیست فناوری سازمان پژوهش های علمی و صنعتی است و دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکتری و کارشناسان آزمایشگاه می توانند در این دوره شرکت و در پایان کارگاه گواهی نامه گذراندن دوره را دریافت کنند.
علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 56276631-021 و 32-56276031-021 و داخلی 2535 تماس گرفته و یا با نشانی پست الکترونیکی edu_fanavari@irost.ir مکاتبه کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: