کد خبر: ۱۰۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - 2016April 04
شفاآنلاین:جامعه پزشکی> دکتر بهنام شکیبایی، به عنوان نخستین متخصص جراحی ایمپلنت در آسیا در مصاحبه ای که رییس یک انتشارات تعلیمات مدون دندانپزشکی در آمریکا با وی به عمل آورد، از دستاوردهای علمی خود سخن گفت.
به گزارش شفاآنلاین : 'دکتر هوارد فاران' رئیس دنتال تاون که بزرگترین انتشارات تعلیمات مدون دندانپزشکی آمریکا خوانده می شود، هفته قبل برای اولین بار در تاریخ دندانپزشکی این کشور، یک متخصص جراحی ایمپلنت آسیایی را سوژه برنامه خود قرار داد.
این گفت و گو در چهارچوب مجموعه 'مصاحبه های اختصاصی فاران با چهره های پیشرو دندانپزشکی دنیا' صورت گرفت.
در این مجموعه ، 400 دندانپزشک در جهان که در رشته تخصصی خود ابداعات و نوآوری های تاثیرگذار جهانی منتشر کرده اند و به صورت بین المللی تدریس می کنند، جهت مصاحبه انتخاب شده اند.
در رشته جراحی ایمپلنت، نام دکتر بهنام شکیبایی، به عنوان نماینده قاره آسیا در لیست 'پیشروترین دندانپزشکان جهان' دیده می شود.
دلیل انتخاب دکتر شکیبایی در این لیست، ابداعات جدید وی در زمینه 'جراحی های میکروسکوپی و کم تهاجمی بازسازی استخوان فک و ایمپلنت'، نشر و تدریس آنها در جهان است.
فاران، هدف خود را از تهیه مجموعه مصاحبه های سریالی، معرفی بهترین دندانپزشکان دنیا، ایجاد ارتباطات علمی بین المللی و الگوسازی برای دندانپزشکان جوان در سراسر جهان عنوان کرده است. انتشارات دنتال تاون بیش از 350 هزار دندانپزشک عضو از 180 کشور جهان دارد .
شکیبایی که دریافت جوایز معتبر متعددی را از جمله 'جایزه اول جراحان لثه آلمان'، 'جایزه نوآوری در علم پزشکی پروفسور یلدا'، 'جایزه کارل زایس آلمان' و 'جایزه کنگره دندانپزشکی میکروسکوپی آمریکا' در کارنامه اش دارد، آذرماه گذشته نیز به واسطه ابداع تکنیک های جدید 'جراحی های میکروسکوپی ایمپلنت' که ابزار آلات این جراحی ها نیز توسط وی طراحی و در آلمان تجاری سازی می شوند، جایزه «شایستگی مدیریت اقتصاد و نشان شهرت اتحادیه اروپا» را در کرواسی دریافت کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: