کد خبر: ۱۰۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - 2016March 08
شفاآنلاین :سلامت >جامعه پزشکی >برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مجتمع آموزش عالی سلامت به بهره برداری رسید.



به گزارش شفاآنلاین ،دکترمهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اعلام این خبر، گفت: در راستای ارتقای کیفی و کمی آموزش سلامت در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و با توجه به جابجایی ستادمرکزی این دانشگاه به مکان جدید، ساختمان حوزه ریاست در ساختمان قدیم به مجتمع آموزش عالی سلامت اختصاص یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان داشت: براساس حکم وزیر محترم بهداشت در خصوص تاسیس این مجتمع، فرصت جذب جدید در رشته های گوناگون و متعدد در مقاطع کارشناسی و حتی کارشناسی ارشد نیز به وجود خواهد آمد. این مجتمع همچنین می توانند عرصه آموزش بالینی دانشجویان دکترای حرفه ای (پزشکی عمومی و دندانپزشکی) قرار گرفته و متخصصین بسیاری در آن جذب و مشغول به  فعالیت گردند.

دکتر شادنوش با اشاره به اهمیت آموزش بهورزی، گفت: مرکز آموزش بهورزی با رسالت جذب، آموزش و تربیت بهورزان برای ارائه خدمات بهداشتی درمانی اولیه در مناطق روستایی، به عنوان یکی از مراکز مهم تربیت نیروی انسانی دوره دیده در سطح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی محسوب می شود که با توجه به بهره برداری مجتمع آموزش عالی سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مرکز آموزش بهورزی در این مجتمع مستقر گردیده است و بهوزران از تاریخ 15/12/94 در این مجتمع آموزش های لازم را فرا می گیرند.

وی در ادامه بیان داشت: در این مجتمع قرار است نیروهای بومی جذب و پس از کسب آموزش های تخصصی سلامت در مراکز بهداشتی، درمانی و آموزشی مورد نیاز بکار گرفته شوند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: