کد خبر: ۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۴ - ۰۱ آذر ۱۳۹۲ - 2013November 22
شفا آنلاین: آیا می دانید رفتار نادرست زنان با همسرانشان موجب گرایش آنان به زنان خیابانی می شود؟ آیا می دانید عامل دیگر گرایش مردان متأهل به زنان خیابانی عدم جلب رضایت جنسی است؟ آیا می دانید کمرنگی معنویات، اخلاق و باورهای دینی به این مسئله دامن می زند؟ آیا می دانید کنترل غرایز جنسی به شدت میان جوانان رنگ باخته است؟
دکتر امان الله قرایی مقدم-جامعه شناس اجتماعي- در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب افزود: سردی زنان در زندگی زناشویی و تنوع طلبی مردان از طرفی دیگر بر گرایش مردان به سمت زنان خیابانی دامن زده است. استاد دانشگاه خوارزمی ادامه داد: برخوردهای نادرستی که در خانواده ها،مهمانی ها،خیابان ها و لايه هاي مختلف اجتماع صورت می گیرد گرایش مردان را به زنان دیگر افزایش می دهد. وی با بیان این که گرایش مردان متاهل به زنان  معضل امروزه نیست بلکه از زمان های دوردست بوده افزود: این امر نه تنها در کلان شهرها و پایتخت بلکه در شهرستان ها هم دیده می شود. دکتر قرایی مقدم با بیان این که گرایش مردان متأهل به زنان خیابانی ریشه کن نمی شود به خبرنگار شفا آنلاین گفت: بنابراین ازدواج ها باید بر مبنای درک متقابل،شناخت کامل و همچنین  با پیوند عاشقانه آغاز شود نه به اجبار و ناخواسته.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مليكا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۳
0
0
اي كاش يكي بياد شوهر منو آسيب شناسي كنه. ازدواج ما عاشقانه بود. و هنوزم به قول خودش عاشقه. خيلي هم از من راضيه! و من هم براش كم نميذارم. ولي نمي دونم چرا گرايش به زنان ديگه داره. خودش گفته كه يه زن ديگه م ميخواد بگيره. و اينكه دوست دختر داره. و اينكه اصلا چيز بدي نيست .اگر بخواد ميره پيش زنان خياباني!!!!!!! كه به اقرار خودش قبل از ازدواج با 100 تا دختر رابطه داشته!
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: