کد خبر: ۸۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۵ - ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - 2015November 25
شفا آنلاین>بیمه و بانک>عضو هیئت روئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صرافی ها از ارائه ارز خرد خودداری نکنند، گفت:بانک مرکزی باید به طور مستمر بازار را رصد کرده با صرافی های متخلف برخورد کند.
به گزارش شفا آنلاین،روح الله بیگی ئیلانلو در واکنش به عدم ارائه ارز خرد از سوی صرافی ها گفت: بانک مرکزی باید عملکرد صرافی ها را به طور مستمر رصد کند که به بهانه کمبود دلارهای خرد بازار ارز دچار نوسان قیمت نشده و شاهد افزایش قیمت نباشیم.

نماینده مردم تکاب،میاندوآب و شاهین ‌دژ درمجلس شورای اسلامی،با اشاره به افزایش سفرهای خارجی و زیارتی در ماه جاری افزود: بانک مرکزی باید بهانه های ایجاد فضاهای منفی روانی در جامعه را از دلالان سودجو بگیرد و با تزریق به موقع ذخایر ارزی با نوسانات احتمالی مقابله کند.

بانک مرکزی  بازار ارز را تحت کنترل خود قرار دهد

بیگی ئیلانلو با بیان اینکه بانک مرکزی باید بازار ارز را تحت کنترل خود قرار دهد، ادامه داد: جو روانی کمبود ارز قیمت کنونی را تثبیت کرده است و این قیمت با لغو تحریم ها شکسته می شود.

وی با تاکید بر اینکه صرافی ها  از ارائه ارز خرد به مردم خودداری نکنند، تصریح کرد:عدم ارائه پول خرد جز ضرر چیزی نصیب این صرافی ها نمی کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نرخ ارز در بودجه سال 95 اظهار داشت: با توجه به اینکه نرخ ارز در بودجه سال 95 همانند سال گذشته 2850 تومان است، دلال ها باید دست از سوداگری بردارند که چیزی جز زیان نصیبشان نمی شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: