کد خبر: ۸۶۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - 2015November 20
شفا آنلاین>اجتماعی >سلامت >بیمه و بانک>مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور گفت: این صندوق کشاورزان و روستائیانی که کارفرما ندارند را تحت پوشش بیمه ای قرار می دهد.
به گزارش شفا آنلاین،محمدرضا رستمی روز جمعه در همایش کارآفرینی و فضای کسب و کار در برازجان استان بوشهر افزود: اگر بیمه شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایری 15 سال حق بیمه پرداخت کنند می توانند از حقوق و مزایای این صندوق استفاده کنند.
وی اضافه کرد: به ازای هر یک ریال پرداخت حق بیمه از طرف بیمه شده 2 ریال نیز سهم دولت است که به این صندوق پرداخت می شود.
رستمی با تاکید بر اینکه توسعه خدمات بیمه ای از برنامه ها و رویکردهای مهم صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستائیان است، یادآور شد: اکنون یک میلیون و 350 هزار نفر از روستائیان و عشایر تحت پوشش این صندوق هستند که این میزان باید افزایش یابد.
وی ادامه داد: حق بیمه ای که از هر نفر دریافت می شود سه میلیون و 600 هزار ریال در سال است.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اضافه کرد: در استان بوشهر 85 هزار خانوار روستایی، عشایری و کشاورز وجود دارد که از این تعداد 11 هزار خانوار زیر پوشش بیمه اجتماعی قرار دارند.
فرماندار دشتستان نیز گفت: جوانان خلاق این شهرستان می توانند با خلاقیت و ایجاد ایده ها و فرصت های نو و تلاش و پشتکار فراوان زمینه فعالیت بیشتر در جامعه و ایجاد اشتغال برای دیگران و سود مورد نظر برای خودشان را فراهم کنند.
ارسلان زارع بیان کرد: کارآفرینان نقش بسزایی در توسعه اقتصاد ایران اسلامی و خدمت به مردم و پشتیبانی و حمایت از آنان از طریق صندوق توسعه ملی دارند.
وی افزود: صندوق توسعه ملی بدون محدودیت سقف اعتباری این آمادگی را دارد تا با اعطای تسهیلات کم بهره زمینه تولید و کارآفرینی را در شهرستان دشتستان مهیا کند.
فرماندار دشتستان از نقش زنان کارآفرین در اشتغال زایی جامعه تقدیر کرد.
شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر برازجان قطب کشاورزی استان بوشهر است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: