کد خبر: ۸۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 30
شفاآنلاین :اجتماعی >بیمه و بانک >عضو مجمع نمایندگان استان خراسان جنوبی، از توافقنامه عمومی بانک صادرات و موسسه میزان و عملیاتی شدن آن از شنبه 9 آبان خبر داد و گفت: 500 میلیارد تومان برای وصول مطالبات مردمی در نظر گرفته شد که از روز شنبه در تمامی موسسات میزان قابل برداشت است.

به گزارش شفاآنلاین ،جواد هروی با اشاره به تعیین تکلیف موسسه میزان گفت: با پیگیری هایی که از سوی برخی نمایندگان خراسان بزرگ و بانک مرکزی صورت گرفته است، نهایتا توافق نامه عمومی بین بانک صادرات و موسسه مالی و اعتباری میزان به عمل آمد و این توافق نامه شنبه (9 آبان ماه جاری) رسما با انتقال حساب ها از موسسه میزان به بانک صادرات منتقل خواهد شد.

500 میلیارد تومان برای وصول مطالبات مردمی در نظر گرفته شد

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در نخستین مرحله 500 میلیارد تومان از طریق بانک مرکزی در اختیار بانک صادرات قرار می گیرد، افزود: براین اساس، مشتریانی که درخواست استرداد سپرده را دارند از این طریق  می توانند اقدام به وصول مطالبات خود بکنند.

یک ملک 100 میلیارد تومانی میزان به بانک صادرات تحویل داده شد

وی  خاطر نشان کرد: در دومین مرحله، یکی از املاک بزرگ موسسه میزان که برآورد مالی آن 100 میلیارد تومان است در اختیار بانک صادرات قرار گرفت تا حدود 70 درصد مشتریانی که خواستار بازستاندن سپرده هستند، پولشان را پس بگیرند.

تابلوی بانک صادرات نهم آبان ماه در کنار  موسسه میزان نصب می شود

هروی با تاکید بر اینکه از روز شنبه در کنار تابلوی تمامی موسسات بانکی میزان تابلوی بانک صادرات نصب می شود، تصریح کرد: تمامی موسسات میزان در خراسان بزرگ شنبه نهم آبان ماه با انتقال حساب های مشتریانشان به بانک صادرات این قابلیت را هم دارند تا مطالبات مردم را پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه تمام مباحثی که به دیگر موسسات مانند عسگریه موکول داده شده بود ملغی است، یادآور شد: با توجه به این توافق نامه آن عده از سپرده گذارانی که خواهان استرداد سپرده هستند در مراحل اولیه میتوانند تمام سپرده شان را برداشت می کنند و عده دیگر هم می توانند با انتقال سپرده شان به بانک صادرات تمایل نشان دهند.

بانک صادرات پاسخگوی قابل امنی برای سپرده گذاران شد


این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یاداور شد: بر اساس توافق صورت گرفته، بانک صادرات پاسخگوی امنی برای سپرده گذاران خواهد شد.

بانک مرکزی پشتوانه پرداخت پول همه طلبکاران شده است

هروی در پاسخ به این سوال که آیا بانک میزان و بانک صادرات برای پاسخگویی مراجعات زیاد مردم در روزهای برنامه ریزی خاصی صورت داده است یا خیر، گفت: از تمام مردم و سپرده گذاران عزیز درخواست دارم هیچ نگرانی برای دریافت مطالبات خود نداشته باشند و با آرامش و امنیت خاطر در فواصلی به بانک مراجعه کنند چرا که بانک مرکزی پشتوانه این امر شده و به صورت توافق نامه این امرنهایی شده است.

ادامه همکاری برای کارمندان میزان

وی در پاسخ به دیگر سوال خانه ملت درخصوص سرانجام نهایی کارمندان موسسه میزان، اظهارداشت: کارمندان و خدمات موسسات میزان به کار خودشان ادامه می دهند و در فواصل بعدی در این خصوص بیشتر بحث خواهد شد.

مرحله نخست واریز مطالبات مردمی است

  نماینده مردم در مجلس نهم، در پاسخ به سودهای سرشار حساب های مردمی در موسسه میزان، تصریح کرد: در مرحله نخست واریز مطالبات مردمی صورت می گیرد و در نشست های بعدی در این باره تصمیم گیری خواهیم کرد.

به گزارش خانه ملت؛ پس از چند ماه از ناتوانی موسسه مالی و اعتباری میزان در پرداخت معوقات مالی مردم که حوزه فعالیتش عمدتا در استان های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی متمرکز شده بود امروز (پنج شنبه 7 آبان ماه) بازپرداخت پس انداز پولی مردم نهایی شد و مردم می توانند از روز شنبه (9 آبان ماه) برای دریافت موجودی حساب های خود به شعب این موسسات مراجعه و طلب های خود را وصول کنند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
سپرده گذار میزان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
0
0
قسمتي از صدهاميليارد توماني که در اين ماجرا از حساب مردم مستضعف برداشت شد به جيب عوامل و مديران و دوستان ... در موسسه ميزان رفت تا در انتخابات رياست جمهوري 1396 صرف تبليغات و انتخاب ... شود.
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
0
1
تکلیف 5 ماه سود سپرده مشتریان بیچاره که بصورت غیرقانونی از حسابشان برداشت شد چی میشه؟
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: