کد خبر: ۸۳۰۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶:۴۷ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - 2015October 27
شفا آنلاین>بیمه و بانک> طی دو روز گذشته اخبار امیدوار کننده ای درباره سرنوشت نهایی سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری منحل شده میزان به گوش می رسد.

به گزارش شفا آنلاین، در 10 ماه گذشته همواره نام بانک صادرات به عنوان بانک عامل برای پرداخت سپرده های سپرده گذاران موسسه مالی و اعتباری منحل شده میزان به گوش می رسید.

این اخبار در حالی منتشر می شد که سکوت بانک صادرات درباره این مساله مهم این فرضیه را قوت می بخشید که تمایل چندانی برای پرداخت سپرده ها توسط بانک صادرات نیست.

سرانجام سکوت بانک صادرات در نهایت درست از آب در آمد و به نظر می رسد مساله پرداخت دیون سپرده گذاران موسسه میزان توسط این بانک به کلی منتفی شده است.

خبری که به نظر می تواند نقطه امیدبخشی برای سپرده گذاران موسسه میزان باشد، چون با کنار رفتن بانک صادرات که تمایل چندانی برای بازپرداخت سپرده ها نداشت، می توان سایر گزینه ها را بیش از پیش بررسی کرد.

یکی از این گزینه ها ساماندهی این موسسه مالی و اعتباری منحل شده توسط یکی از موسسات مالی و اعتباری که تمایل به بانک شدن دارد می تواند باشد.

در طی ده روز گذشته به طور جسته گریخته اخباری مبنی بر ورود یکی از موسسات مالی و اعتباری خوشنام و بزرگ برای ساماندهی سپرده گذاران و کارمندان این مجموعه به گوش می رسد که موجی از امید را در دل سپرده گذاران ایجاد کرده است.

تجربه نشان داده است موسسات مالی و اعتباری در آستانه کسب مجوز و همچنین موسسات مالی خواهان بانک شدن بهتر از دیگران بحران تعاونی های منحل شده و ورشکسته را به سرانجام رسانده اند.

چه خوب که بانک مرکزی با بررسی درخواست های موسسات مالی واعتباری که تمایل و پتانسیل بانک شدن را دارند این بحران را به پایان برسانند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
پیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
0
0
یعنی ما ی ده ماه دیر صبر کنیم ببینیم کی دلش برای ما میسوزه ادم نمیدونه از دست شماها به کی شکایت کنه واقعا خودتون هم اینقدر دروغ گفتید بس نیست
انتخاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
0
0
با سلام و خسته به مديريت و کارکنان خستگي ناپذير سایت
مردم آگاه ايران به خصوص خراسان ها در اين 10 ماه پس از انحلال و فروش و هزار و يک بازي و وعده در مورد موسسه ميزان به يقيين رسيدند که اين دولت ......و نمايندگان مردم به جز يک نماينده خراسان شمالي بقيه درخواب..... اند . به حول قوه الهي در انتخبات هاي پيش رو بايد نامزد مردمي در مجلس و رياست جمهوري انتخاب مي کنيم.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
0
0
سلام وقتی نماینده محترم... وجه .... خود را ار میزان کرفت ایا نباید به فکر سایرین می بود ایشان چگونه توقع دارند باز مردم به ایشان اعتماد کنند و به ایشان رای دهند .البته بار اول هم ........والله اعلم
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: