کد خبر: ۶۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 10
شفاآنلاین:بیمه و بانک>پست بانک>مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل پست بانک ایران در مراسم تودیع و معارفه رؤسای ادارات کل امور شعب، پشتیبانی و سازمان و بهبود روشها بر سلامت اداری، شفاف‌سازی عملکرد و سودآوری بیشتر تأکید کرد.
به گزارش شفا آنلاین،در این مراسم که با حضور علی‌ نعمتی عضو هیأت مدیره، مدیران امور و رؤسا، معاونین و برخی از کارشناسان ادارات کل مذکور برگزار شد حسن‌زاده ضمن تقدیر از مدیران پیشین و تبریک به مدیران جدید گفت: گسترش همدلی و هم‌‌زبانی در روابط‌ کاری کارکنان جهت تحقق اهداف و برنامه‌های بانک ضروری است.
وی با تأکید بر لزوم همکاری صمیمانه و احترام‌آمیز بین مدیران و کارکنان تصریح کرد: با توجه به تغییرات ایجاد شده لازم است سه موضوع مهم؛ تجمیع ساختمان‌های ستادی، یکپارچه‌شدن نرم‌افزار‌ها و شفاف سازی شخصیت حقوقی بانک به صورت جدی پیگیری شود.
حسن‌زاده درپایان بر هم‌دلی، صبر و حوصله در انجام امور و داشتن تعهدات اخلاقی همگانی تأکید کرد.
علی نعمتی عضو هیأت مدیره نیز در این مراسم با تبریک به مدیران جدید و تقدیر از تلاش‌های مدیران پیشین بر تحقق اهداف و برنامه‌های بانک همراه با سرعت عمل، نتیجه‌گرائی و جدیت در تحقق EPS بانک تأکید کرد.
وی با اشاره به لزوم بازنگری در دستورالعمل‌ها، شفافیت در امور و برنامه‌محوری گفت: همه فعالیت‌ها در سال 94 براساس برنامه‌ انجام می‌شود و ارزیابی‌ها نیز بر همین منوال خواهد بود.
نعمتی تغییرات و جابجائی‌ها را تلاش برای رسیدن به نتایج بهتر دانست و اظهارداشت: با توجه به شعار تعیین شده برای تحول و شکوفائی بانک همه مدیران و کارکنان باید تلاش مضاعفی در این راستا داشته باشند.
مجتبی باقری رئیس پیشین اداره‌‌کل سازمان و بهبود روش‌ها ضمن تقدیر از مدیران بانک و کارکنان این اداره‌کل، جابجائی‌ها را برای پویائی سازمان بسیار مؤثر دانست و ارتقاء جایگاه‌ واحدها، ساماندهی بخشنامه‌ها و کمیته‌ها و پیش‌نویس دستورالعمل ساماندهی شعب را از مهمترین اقدامات در طی دوران مسئولیت خود برشمرد.
محمود سعادت‌فر سرپرست اداره‌‌کل سازمان و بهبود روشها هم با تقدیر از حسن اعتماد مسئولان بانک به وی و فراهم نمودن زمینه همکاری مجدد گفت: این اداره ‌کل در تعامل تنگاتنگ با سایر ادارات، مسائل و مشکلات را پیگیری و راه‌حل‌های مناسب را پیدا می‌کند چرا که یک اداره به تنهائی نمی‌تواند مشکلات را شناسائی و حل کند.
وی ابراز امیدواری کرد با همدلی درهمه سطوح بانک بتوانیم به صورت برنامه‌ریزی شده و هدفمند به آنچه که در چارچوب اهداف بانک است عمل کنیم.
محمد رحمانی رئیس پیشین اداره‌کل امور شعب و مناطق نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام‌شده پرداخت و گفت: همه ما نیروی پست بانک ایران هستیم و سعی و تلاش‌مان حفظ آبرو و تحقق برنامه‌های آن است.
محمدرضا حسنلو ‌سرپرست اداره‌کل ‌امور شعب و مناطق هم به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و شعب را آئینه تمام‌نمای بانک دانست و بر تقویت آن به عنوان اولویت کاری خود تأکید کرد و دفاترخدمات بانکی را مزیت اصلی پست بانک ایران برشمرد.
گفتنی است: درپایان این مراسم از زحمات و تلاش‌های مجتبی باقری با اهداء لوح تجلیل و محمود سعادتفر به سمت سرپرست اداره‌‌کل سازمان و بهبود روش‌ها، محمدرضا حسنلو به سمت سرپرست اداره‌کل امور شعب و مناطق و محمدرحمانی به سمت معاون اداره‌کل امور شعب و مناطق معرفی و احکام انتصاب خود را مهندس حسن زاده دریافت کردند.
شایان ذکر است: سعادت‌فر به‌عنوان کارشناس ادارات کل امورمالی و سرمایه‌گذاری، معاون اداره‌کل سرمایه‌گذاری و رئیس اداره‌کل تشکیلات و روشها این بانک مشغول به خدمت بوده و پیش از این نیز رئیس اداره‌کل تشکیلات و روشها، مدیرامور توسعه سرمایه‌انسانی، مدیر امور سازمان‌ و بهبود روشها و مدیرامور توسعه فرآیندها و سازمان بانک گردشگری بوده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: