کد خبر: ۶۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - 2015May 02
شفاآنلاین_سلامت جنسی>اختلال>این مطلب به 8 نکته که در مورد ویاگرا نمی دانستید می‌پردازد.

به گزارش شفاآنلاین،ویاگرای درمانی نسخه ای برای مردان است این دارو سبب افزایش جریان خون در اندام جنسی می شود و به عمل نعوظ کمک می کند و برای کسانی که با این عمل مشکل دارند می تواند یکی از گزینه های درمانی (البته با نظر پزشک معالج) باشد. در این مطلب 8 نکته در مورد مصرف ویاگرا که نمی‌دانستید را ارائه می‌کنیم.

1- ویاگرا در سطح بسیار وسیعی برای افزایش جریان خون به آلت تناسلی مردان و درمان اختلال نعوظ استفاده می شود ولی آن را باید فقط طبق تجویز پزشک مصرف کنید.
2-اگر دچار هریک از موارد زیر هستید، پیش از مصرف ویاگرا حتما با پزشک مشورت کنید: هر نوع بیماری یا مشکل در آلت تناسلی، بیماری های قلبی عروقی، بیماری چشمی که باعث کاهش بینایی شده باشد. فشار خون بالا یا آنژین قلبی، سکته مغزی یا قلبی.
3- اگر داروی دیگری مصرف می کنید، باید بدانید که ویاگرا تقریبا یک ساعت بعد از مصرف به حداکثر غلظت در خون می رسد بنابراین آن را یک ساعت پیش از فعالیت جنسی مصرف کنید.
4- تاثیر ویاگرا تقریبا 4 ساعت پس از مصرف از بین می رود، زمان لازم برای رسیدن به حداکثر تاثیر و طول مدت تاثیر برای داروهای مشابه ویاگرا متفاوت است. در این باره از پزشک تان سوال کنید.
5- ویاگرا باعث ایجاد
میل جنسی نمی شود. نعوظ هم بعد از تحریک جنسی حاصل می شود. ویاگرا را می توان قبل یا بعد از غذا مصرف کرد اما غذای حجیم و پرچرب جذب آن را به تاخیر می اندازد.
6- به هیچ وجه بیشتر از روزی یک قرص استفاده نکنید، در صورت مصرف ویاگرا از مصرف الکل یا گریپ فروت خودداری کنید.
7- عوارض شایع ویاگرا عبارتند از: سردرد، برافروختگی صورت، سوء هاضمه، گرفتگی بینی، تاری دید، حساسیت به نور، احساس گیجی، نعوظ طولانی و دردناک و دمانس عروقی.
8- ویاگرا با گشادکردن رگ ها و افزایش جریان خون در آلت تناسلی مرد در کسانی که با مشکل نعوظ مواجه هستند، عمل می کند. به همین دلیل امروزه دانشمندان در تلاشند تا دریابند آیا ویاگرا به همان ترتیبی که جریان خون تناسلی را بهتر می کند، می تواند جریان خون مغزی را هم بهبود بخشد یا نه.
برترینها

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قسیم
|
Germany
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۲
0
0
من مشکلات نعوذ دارم اما خیلی علاقمن رابطه زناشویی هستم 58 سال دارم ایا مصرف ویاگرا برایم خطر زا است یا خیر ؟؟؟؟؟؟؟؟
لطف کرده برایم معلومات لازم ار ارایه کنید زیر بدون رابطه جنسی زندگی نمیتوانم
مدیر پایگاه باسلام
شما قبل ازمصرف این دارو باید به ارولوزیست مراجعه نمایید ضمن اینکه بدون تجویز پزشک این قرص را مصرف نکنید
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: