کد خبر: ۵۹۰۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 20
شفاآنلاین_خودارضایی لذتی را که یک رابطه‌ی جنسی فوق‌العاده به شما می‌دهد، ندارد. طبق تحقیقات انجام شده توسط استوارت براودی، استاد روانشناسی دانشگاه اسکاتلند،هنگامی که رابطه‌ی جنسی برقرار می‌شود، هورمون پرولاکتین (که باعث ایجاد احساس رضایت جنسی در ما می‌شود) ۴۰۰ درصد بیشتر از زمانی است که خودارضایی صورت می‌گیرد.

به گزارش شفاآنلاین،در این مقاله با ۶ روش به شما کمک می‌کنیم که رابطه زناشویی‌تان را بهبود ببخشید.

۱.ماهیچه‌ی عشق را به کار بگیرید

شکم عضلانی ممکن است که شما را جذاب کند، اما اگر می‌خواهید بیشترین لذت را از رابطه‌ی جنسی ببرید، باید ماهیچه‌های PC را تقویت کنید. این عضله در قسمت کف لگن قرار دارد و وظیفه‌ی کنترل ادرار و اسپاسم در لحظه‌ی اوج رابطه‌ی جنسی را برعهده دارد. به همین دلیل است که پزشکان و درمانگران جنسی توصیه می‌کنند که این عضله را تقویت کنید تا ارگاسم بهتری داشته باشید و احتمال وقوع انزال زودرس را کاهش دهید. تمرینات کیگل باعث بالارفتن قدرت ماهیچه‌ی PC می‌شود. جای این ماهیچه را پیدا کنید، دو یا سه ثانیه آن را فشار دهید، بعد رها کنید. این حرکت را روزی سه بار و هر بار ۲۰ دفعه انجام دهید. دقت داشته باشید که اگر این کار منظم انجام نشود، بی‌فایده است.

۲.خودتان را به هیجان بیاورید

مسابقه‌های تلویزیونی تماشا کنید، ورزش کنید، فیلم‌های اکشن و ماجرایی تماشا کنید چون ثابت شده که تمام این کارها سطح تستوسترون را بالا می‌برد و هرچقدر میزان تستوسترون مرد در جریان خون بیشتر باشد، شانس رسیدن به لذت‌جنسی برای او بیشتر است.

۳.دست از خودارضایی بردارید

خودارضایی لذتی را که یک رابطه‌ی جنسی فوق‌العاده به شما می‌دهد، ندارد. طبق تحقیقات انجام شده توسط استوارت براودی، استاد روانشناسی دانشگاه اسکاتلند،هنگامی که رابطه‌ی جنسی برقرار می‌شود، هورمون پرولاکتین (که باعث ایجاد احساس رضایت جنسی در ما می‌شود) ۴۰۰ درصد بیشتر از زمانی است که خودارضایی صورت می‌گیرد.

۴.نفس عمیق بکشید

اگر از هر درمان‌گر جنسی بپرسید که چطور می‌توانید به یک ارگاسم رضایت‌بخش برسید، به شما می‌گوید که کلید این ماجرا تنفس کنترل شده است. برنبی برت، عضو سابق انجمن آموزش جنسی، می‌گوید: «اگر نفس‌های عمیق و منظم بکشید، شدیدتر تحریک می‌شوید و ارگاسم‌تان خیلی خیلی رضایتبخش‌تر خواهد شد.روش‌های صحیح‌ نفس‌کشیدن، ارگاسم مردان را تشدید می‌کند، زیرا میزان اکسیژن را در فرایندهای فیزیولوژیکی که درگیر برانگیختگی هستند، افزایش می‌دهد. با بینی‌تان نفس‌های عمیق بکشید و بازدم عمیق‌تری از دهان‌تان خارج کنید تا بتوانید تنش اجتناب‌ناپذیر روانی و عضلانی‌تان را پراکنده کنید و لذت‌ جنسی‌تان را تشدید کنید.»

۵.از مغزتان استفاده کنید

گرت‌ هاتسج از دانشگاه هلند می‌گوید «مساله‌ی لذت جنسی تماما مربوط به فعالیت مغز است.» مغز اندام‌های تناسلی را فعال می‌کند و همه چیز را کنترل می‌کند. برخلاف زنان که فعالیت شدیدی را در ناحیه‌ای از مغز که به احساسات متصل است، تجربه می‌کنند، مردان بیشترین فعالیت را در قشر ثانوی سماتوسنری که با احساسات فیزیکی در ارتباط است، تجربه می‌کنند.

۶.خودتان را گرم نگه دارید

دانشمندان دانشگاه گرونیگن تصادفا به واقعیت جالبی برخوردند: مردانی که پاهای‌شان سرد است خیلی سخت‌تر از آنهایی که جوراب به پا می‌کنند، ارضا می‌شوند. هرچقدر راحت‌تر و آرام‌تر باشید، لذت جنسی بیشتری می‌برید.

 Health

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: