کد خبر: ۵۸۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱:۴۵ - ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 15
شفاآنلاین_صبح از خواب بلند می‌شوید و از خود می‌پرسید که چرا چیزهایی که در خواب دیدید شما را برانگیخته کرده است؟ این‌که خواب هستید دلیل بر این نیست که میل جنسی‌تان هم استراحت کند.

به گزارش شفاآنلاین‌،که خواب هستید دلیل بر این نیست که میل جنسی‌تان هم استراحت کند. خواب وسیله‌ای است که طی آن، «ناخودآگاه» شما هرآن‌چه را که بر زندگی‌تان تأثیر می‌گذارد نشان می‌دهد. در این‌جا به شش خواب رایج و تعبیر آن‌ها می‌پردازیم:
رابطه‌ی جنسی با آشنا
نه، این اصلا به آن معنا نیست که شما دارید به مرد زندگی‌تان خیانت می‌کنید، اتفاقا این به معنای آن است که شما مردی را که با او زندگی می‌کنید ستایش کرده و دوست دارید خصوصیاتی را که در خواب دیدید در رابطه فعلی‌تان داشته باشید.
نزدیکی با رییس
بله، این خواب به این معناست که می‌خواهید رابطه بهتری با رییستان داشته باشید، اما نه از راه جنسی. از آن‌جا که رابطه‌ی جنسی یک چیز بسیار شخصی است، تعبیر خواب این است که با روش فکری و مدیریتی رییس‌تان ارتباط زیادی برقرار نکرده‌اید و باید موانع را برای نزدیک‌تر شدن به او از سر راه بردارید.
تلاش برای یافتن مکانی دنج و خصوصی با شریک‌تان
خواب مشکل داشتن برای یافتن مکانی که بتوانید در آن با شریک‌تان رابطه‌ی جنسی داشته باشید نشان از کمبود ارتباط بین شما و شریک‌تان در روابط روزانه‌تان است.
رابطه‌ی جنسی در ملاء عام
یک جمله‌ی انتقاد‌آمیز درباره‌ی شریک‌تان از سوی یک دوست و یا یکی از اعضای خانواده می‌تواند باعث دیدن این خواب آزاردهنده شود.
پرواز
پرواز در خواب ارتباط نزدیکی با ارگاسم دارد. در واقع چنین خوابی می‌تواند گویای سرخوردگی شما در وضعیت جنسی کنونی‌تان در زندگی باشد.
خواب درباره‌ی شریک سابق
شاید تولدش نزدیک است یا در توئیتر به شما پیغامی داده اما به آن معنا نیست که قرار است دوباره با هم باشید. در واقع این خواب می‌تواند به آن معنا باشد که موضوع‌هایی در رابطه‌ی فعلی‌تان وجود دارد که باید بیشتر به آن توجه کنید.
 

webmd

غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
زری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۸
2
3
آخه برا من ن آشنا بود ن شریک یکی ک اصلا نمیشناختمش تعبیرش چیه
مدیر پایگاه شما حتما به متخصص زنان مراجعه نمایید
سوگل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۷
1
2
من یه‌دختر۱۸ ساله و مجردم یه چن باری خواب جنسی دیدم همین دیشب دوباره خواب دیدم یه خورده‌چهره طرف مقابل یادمه ولی اشنا نبود من حتی شبش به مسایل جنسی هم فک نمیکردم من فک میکنم این خوابها شیطانیه اخه چه دلیلی داره من این طور‌خوابها ببینم نگرانم...
غرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
0
3
پسر مجرد 29سالمه چندین بار خواب رابطه بازن غریبه میبینم ودر خوب ارضامیشوم میخوام بعبیر این خواب چیست
ممد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
چند شبه پشت سر هم خواب میبینم با دخترای مختلف رابطه دارم از پشت ولی تو هیچکدوم از خوابها ارضا نمیشم و بعد از بیداری احساس خستگی شدید میکنم لطفا اگه تعبیری دارین بهم بگین
لیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۰
0
0
اگر در خواب ببینی مردی بالغ با کودک رابطه جنسی برقرار کند تعبیرش چیست
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: