کد خبر: ۵۷۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳:۳۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - 2015April 06
شفاآنلاین_وقتی دیسی به دنیا آمد، پزشکان به مادر ۲۴ ساله‌اش خانم دنیئل دیویس و پدر ۳۱ ساله‌اش آقای اندرو اسمیت گفتند که نوزادشان بیماری نادری به نام آنوفتالمیا دارد، یعی بدون چشم به دنیا خواهد آمد.
به گزارش شفاآنلاین،این وضعیت درمان‌ناپذیر است، و دیسی وقتی بزرگ شد فقط می‌تواند روی چشم‌های نداشته‌اش عینک بزند تا معلوم نشوند.
خانم دیویس مادر دیسی می‌گوید: «واقعا برایمان مثل یک شوک بود، ما هرگز نظیر چنین چیزی بین دوستان و آشنایان و اقوام نداشتیم و ندیده بودیم.
 
 
وقتی این شرایط را به دیگران می‌گوییم واقعا هاج و واج می‌مانند. با همه‌ی این‌ها، او بچه‌ی زیبا و دلنشین ماست و اصلا بابت این مسئله ناراحت نیستیم. دوست داریم دیسی تا آن‌جا که ممکن است یک زندگی عادی و طبیعی داشته باشد و مثل سایر بچه‌ها از همه‌ی فرصت‌ها و امکانات بهره‌مند شود.»


آنوفتالمیا بیماری‌ای است که که در آن بچه بی‌چشم به دنیا می‌آید. این بیماری در طول بارداری شیوع پیدا کرده و از هر ۱۰۰۰۰ نوزاد در بریتانیا، یک نفر به آن مبتلا می‌شود و متأسفانه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد.


خانم دیویس می‌گوید: «هیچ‌کدام از دکترها به ما نگفتند که نوزاد ما نابینا به دنیا می‌آید. دیسی حالا هشت هفته است که به دنیا آمده و در خانه در کنار خواهر ۶ ساله‌اش لوگان و برادر ۴ ساله‌اش تیلور زندگی می‌کند.»

دیلی میل

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: