کد خبر: ۵۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 18
معاون درمان خبر داد:
شفاآنلاین-دکتر آقاجانی از برگزاری طرح توانمند سازی روسا و مدیران بیمارستان های دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی کشور با هدف اصلی ارزیابی دانش و مهارت مديران بيمارستانها و تحلیل و آنالیز عملکردي آنان خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،معاون درمان وزارت بهداشت ضمن اعلام این خبر افزود: طراحی نظام و برنامه آموزشی به منظور ارتقای عملکرد مدیران از طریق تغيير در نگرش و افزايش دانش و مهارت آنان از دیگر اهداف برگزاری این طرح است.

دکتر آقاجانی گفت: در فاز اول این برنامه 50 مدیر بیمارستان های تهران در 6 نوبت در آزمون هایی که به صورت الکترونیکی برگزار شد، شرکت کردند.

وی اهداف ویژه برگزاری این دوره را آشنایی مدیران با چالش های موجود در بيمارستان، بهبود و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات بيمارستان با توسعه توانمندي های علمي،آموزشي و اجرايی مدیران در بيمارستان، اداره كارآمد و اثر بخش واحدها و مراكز بهداشتي و درماني، بالا بردن سطح مهارتي و دانش مديران دربهره گيري بهینه از منابع محدود حال و آینده و بالاتر بردن ميزان رضايتمندي ذينفعان و مردم عنوان کرد.

وی در پایان گفت: سوالات بر مبنای شایستگی های عمومی و تخصصی مدیریت مبتني بر حیطه شایستگی و اهمیت نسبی هر حیطه از شایستگی ها شامل 500 سوال از میان بانک سوالات و به صورت هوشمند و اتوماتیک طراحی شده است و نیاز حرفه ای برای مدیران و روسای بيمارستان ها را تعیین سطح می نماید.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: