کد خبر: ۵۱۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 16
مدیر مرکز حمایت از معلولان ضایعات نخاعی ایران:
شفاآنلاین-مدیر مرکز حمایت از معلولان ضایعات نخاعی ایران از برگزاری همایش ویلچر رانی معلولان خبر داد و گفت: این همایش با همکاری شهرداری در روز شنبه ۲ اسفند ماه جاری در پارک قیطریه برگزار می‌شود.
به گزارش شفا آنلاین،علی ضرابی مدیر مرکز حمایت از معلولان ضایعات نخاعی ایران اظهار داشت: همایش ویلچر رانی معلولان مرکز حمایت از معلولان ضایعات نخاعی ایران به مناسبت فرارسیدن بهار و با هدف فراهم آوردن روزی پر نشاط و فرحبخش برای مددجویان این مرکز و خانواده‌های آنها و همچنین تشویق معلولان به ورزش و داشتن زندگی سالم تر و حضور هرچه بیشتر در برنامه‌های جمعی و دستیابی به خود باوری بیشتر با همکاری شهرداری ناحیه 7 منطقه یک تهران در روز شنبه 2 اسفند ماه ساعت 14 بعد ازظهر در پارک قیطریه برگزار  می‌شود.

وی گفت: برنامه‌هایی شاد برای معلولان در این روز در نظر گرفته شده است که شامل مسابقات پرتاب دارت، طناب کشی و مهارتهای ویلچر رانی و همچنین برنامه‌های تفریحی و سرگرم کننده ای است که برای مددجویان در نظر گرفتیم.

به گزارش مرکز حمایت از معلولان ضایعات نخاعی ایران ضرابی در خاتمه خاطرنشان کرد: از تمام علاقمندان برای شرکت و حضور در این همایش و کسب اطلاعات بیشتر به سایت انجمن www.irannokhaa.ir و یا با شماره‌های 19 -22733715 مراجعه کنند.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: