کد خبر: ۵۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 15
شفاآنلاین-معاون درمان وزارت بهداشت، از اجرای طرح توانمندسازی روسا و مدیران بیمارستان های دولتی و دانشگاهی، خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر محمد آقاجانی افزود: طرح توانمندسازی روسا و مدیران بیمارستان های دانشگاه های علوم پزشکی کشور با هدف ارزیابی دانش و مهارت مديران بيمارستانها، تحلیل و آنالیز عملکردی افراد و طراحی نظام و برنامه آموزشی به منظور ارتقای عملکرد مدیران از طریق تغيير در نگرش و افزايش دانش و مهارت آنان برگزار شد.

وی گفت: در فاز اول این برنامه 50 مدیر بیمارستان های تهران در 6 نوبت در این آزمون ها با بستر الکترونیکی شرکت کردند.

آقاجانی ادامه داد: اهداف ویژه برگزاری این دوره آشنایی مدیران با چالش های موجود در بيمارستان، بهبود و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات بيمارستان با توسعه توانمندي های علمی، آموزشي و اجرايی مدیران در بيمارستان، اداره كارآمد و اثر بخش واحدها ومراكز بهداشتی و درمانی، بالا بردن سطح مهارتی و دانش مديران دربهره گيری بهینه از منابع محدود حال و آینده و بالاتر بردن ميزان رضايتمندی ذی نفعان و مردم است.

به گفته معاون وزیر بهداشت، آزمون حاضر بر اساس سناریوهای احتمالی از میان 500 سئوالی به صورت هوشمند و اتوماتیک طرح و اجرا می گردد و هر فرد به طور متوسط به 150 سئوال در 120 دقیقه پاسخ می دهد.

وی افزود: سئوالات بر مبنای شایستگی های عمومی و تخصصی مدیریت مبتني بر حیطه شایستگی، وزن و  اهمیت نسبی هر حیطه از شایستگی ها طراحی شده و نیاز حرفه ای برای مدیران و روسای بيمارستان ها را تعیین سطح می نماید.

مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: