کد خبر: ۵۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 04
شفاآنلاین-احساس می کنم بی حوصله و خسته است ، هربار هم از او می خواهم رابطه جنسی داشته باشیم با حالتی که، بسیار نشان از اکراه است به سراغم می آید، گویی می خواهد رفع تکلیف و وظیفه کند.
به گزارش شفا آنلاین،حس می کنم به اجبار و تحت فشار خواسته ام را می پذیرد در حالی که، خود هیچ علاقه ای به رابطه جنسی ندارد. نمی دانم چرا این اواخر سرحال نیست و رویی خوشی به این قضیه نشان نمی دهد. من یک زن هستم وقتی احساس می کنم همسرم پریشان است، ناراحت می شوم و برای اینکه باعث مزاحمت بیشتر او نشوم عقب نشینی می کنم.

گاهی وقتها نیز که درباره این مساله با همسرم صحبت می کنم، بلافاصله جبهه می گیرد و احساس می کند من قصد سرزنش و انتقاد از او دارم و گاه در صورت تن دادن به رابطه جنسی، فقط حرکات جنسی انجام می دهد و در نهایت هم ابراز خستگی و بی حوصلگی می کند. مستاصل و نگرانم؛ نمی دانم چه کنم؟!

سرحال نبودن مردان برای رابطه جنسی، مشکلی است که ممکن است بسیاری از زنان در طول رابطه زناشویی شان حداقل یک بار با آن مواجه شده باشند. این موضوع بسیار مورد اهمیت، گاهی از سوی زوجین بالخص زنان مورد تغافل قرار می گیرد و با عقب نشینی زنان، بر شدت آن افزوده شده و گاه به یک مساله اساسی در رابطه زناشویی زوجین مبدل می شود.

در این یادداشت بر آن شده ایم که به زنان در گیر با مساله، این نوید را دهیم که نگران این حالت همسرتان نباشید؛ خوشبختانه راه حل هایی برای این مشکل وجود دارد. همان طور که در مواقع سر حال نبودن زن، مرد می تواند با انجام تدابیری خوشایند، و دعوت همسرش به رابطه جنسی او را ترغیب به این امر کند، مسلما زن نیز می تواند در مواقعی که همسرش شاداب و سرحال نیست، با بکار گرفتن مهارتهایی همسرش را به شعف آورده و او را دعوت به رابطه جنسی کند.

مردان کاملا برعکس زنان هستند، وقتی به یک زن فرصت "نه" گفتن داده می شود و سپس راجع به احساسات شروع به صحبت کردن شود، زن به تدریج برانگیخته شده و در رفتار و گفته هایش نشان می دهد که نظرش عوض شده و متمایل به رابطه جنسی است،این درحالی است که وقتی مردی می گوید دوست ندارد رابطه جنسی داشته باشد و همسرش با اصرار او را به داشتن رابطه جنسی ترغیب کند، مرد برای داشتن رابطه جنسی، احساس فشار و اجبار خواهد کرد.


در زمینه زمان بندی رابطه جنسی، با همسرتان هماهنگ شوید

در اوایل زندگی تان چندین بار در هفته و یا گاهی اوقات دو بار در روز رابطه جنسی داشته اید اما این تمایل ممکن است به یکباره در همسرتان کاهش بیابد و یا از میزان دفعات آن کاسته شود و این در حالی است که شما کماکان چون سابق هستید و تمایل بسیار به رابطه نشان می دهید. در چنین مواقعی گاهی مردتان با دیدن نیاز شما، سر تسلیم فرود می اورد و علیرغم عدم تمایل به رابطه جنسی، خواهان رابطه می شود و آن را انجام می دهد؛ خواهان رابطه شدن بدین طریق ، روش خوبی نیست و بی تردید همسرتان نه تنها خیلی سریع برای انجام رابطه جنسی، احساس فشار و اجبار خواهد کرد بلکه داشتن رابطه جنسی برایش بسان نوعی تکلیف و وظیفه خواهد بود که در او احساس لذت و خوشایندی به همراه ندارد. بنابراین برای جلوگیری از بروز چنین احساسی، توصیه می کنیم از همسرتان بخواهید در صورت عدم تمایل، به درخواست شما "نه" بگوید.

در این شرایط برای مرتفع کردن مشکل، با همسرتان در جوی صمیمانه به گفتگو بنشینید و در مورد زمان بندی رابطه جنسی به توافق برسید. در صورت این هماهنگی، هم شما می توانید بدون احساس طردشدگی، به رابطه جنسی دلخواه و تجربه ارگاسم دست یابید و هم همسرتان به صورت اجباری و تحت فشار کاری انجام نمی دهد و با کمال میل و آرامش باطنی به رابطه جنسی وارد می شود.

 
رابطه جنسی تان را احیا کنید

وقتی زوجین، آهنگ معمول رابطه جنسی شان را از دست می دهند و برای مدتی، رابطه جنسی را متوقف می کنند، ممکن است برگشتن به وضعیت قبلی بسیار سخت و دشوار بوده و مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد. وقفه های جنسی به هر دلیلی ممکن است ایجاد شود ناخوشی، بیماری، جر وبحث و مشاجره، فشار روانی، حضور فرزندان و...

این حالت، اگر چه گاه طبیعی است اما شروع مجدد رابطه جنسی، آن هم بعد از مدت زمان طولانی بعد از توقف آن، مشکلاتی به همراه دارد که استفاده ار مهارتهای پیشرفته را برای برگشتن مجدد به آهنگ قبلی رابطه جنسی را الزامی می کند.

فرض کنید همسرتان به خاطر از دست دادن شغلش، مدتی احساس افسردگی داشته و در آن زمان نیز، رابطه جنسی اش با شما کاهش یافته بود. حال مدتی است که مشغول به فعالیت جدیدی شده و احساس نشاط می کند، همه شرایط زندگی تان رو به بهبود است اما رابطه جنسی تان همچنان خاموش و متوقف؛ در این شرایط برای داشتن رابطه جنسی به شما توصیه می کنیم که هر وقت خواهان رابطه جنسی با همسرتان بودید

از جملات و عباراتی چون مثال زیر استفاده کنید:

" من از نظر احساسی برانگیخته شده ام و متمایلم در کنار تو باشم اما در عین حال می دانم که تو واقعا خسته هستی! اگر تو نمی خواهی اصرار به رابطه جنسی ندارم ولی دوست دارم هر وقت متمایل بودی پیش من بیایی. در این صورت برای هر دویمان خیلی خوشایند و لذت بخش تر خواهد بود"

برای ایجاد تحریک جنسی بیشتر، هیچ چیزی بهتر از خود رابطه جنسی نیست. برای داشتن رابطه جنسی، آسان ترین کار این است که شما آن را بیشتر بخواهید. استفاده از این روش، بسیاری از اوقات معجزه می کند و تجربه بسیار خوبی را به بار می آورد و مردتان را بر مسند کار بر می گرداند.
عاشقانه

به طور غیر مستقیم وارد عمل شوید

اگر شما از مردتان درخواست رابطه جنسی کنید و او "نه" بگوید، تغییر دادن ذهنیت و نظرش راجع به داشتن رابطه، برای خودش هم بسیار دشوار خواهد بود. مردان کاملا برعکس زنان هستند، وقتی به یک زن فرصت "نه" گفتن داده می شود و سپس راجع به احساسات شروع به صحبت کردن شود، زن به تدریج برانگیخته شده و در رفتار و گفته هایش نشان می دهد که نظرش عوض شده و متمایل به رابطه جنسی است،این درحالی است که وقتی مردی می گوید دوست ندارد رابطه جنسی داشته باشد و همسرش با اصرار او را به داشتن رابطه جنسی ترغیب کند، مرد برای داشتن رابطه جنسی، احساس فشار و اجبار خواهد کرد. به دلیل وجود همین تفاوت اساسی بین زن و مرد، توصیه می شود زن با روشی غیر مستقیم، برای شروع رابطه جنسی پا پیش بگذارد تا مرد بتواند بر مقاومت درونی اش فائق آمده و برای حضور در رابطه جنسی برانگیخته شود.

زن برای شروع رابطه جنسی به روش غیر مستقیم، حتی با وجود سرحال بودن همسر و عدم نیاز به برانگیخنگی تدریجی در او، لازم است علایم گوناگونی را از خود بروز دهد، این علایم خوشایند مردان است و شرایط را برای پا پیش گذاشتن مردان برای رابطه جنسی فراهم می کند. اگر چه این پیام های جنسی از جانب زنان خاص و شخصی بوده و در بین زنان متفاوت است، اما برای ترغیب مردان به همبستری بسیار مفید می باشند. زن می تواند با برخی از تدابیر ذیل همسرش را

برانگیخته کرده و بطور غیر مستقیم او را به رابطه جنسی دعوت کند:

- لباس های زیر مشکی و یا استفاده از بند یا کش مشکی رنگ

- عطرهای محرک، شهوانی و رایحه های ناآشنا

- استفاده از لباس خواب کوتاه و گشاد، بدون لباس زیر

- برهنه به داخل رختخواب رفتن

- روشن کردن شمع یا عود در کنار رختخواب یا میز شام

- استفاده از گوشواره و جواهر آلات

- درست کردن غذاهای مورد علاقه همسر

- تدارک نوشیدنی های مورد علاقه همسر

- ماساژ دادن همسر

هزاران روش دیگر موجود است که می توان از آنها به عنوان نشانگان تمایل به رابطه جنسی استفاده کرد. هر زوجی بنابر تمایلات خود از هر تشریفاتی می تواند برای ارسال پیام به صورت غیر مستقیم، به منظور دعوت به رابطه جنسی، استفاده کند.

مادرانه

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: