کد خبر: ۵۰۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۰ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - 2015February 03
شفاآنلاین-مدیرعامل شرکت بیمه ایران با اشاره به اینکه مجموع خسارت پرداخت شده در سال جاری 4 هزار میلیارد تومان است ، گفت : نیمی از این میزان خسارت مربوط به بیمه شخص ثالث است.
به گزارش شفاآنلاین، محمود امراللهی که به مناسبت سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران سخن می گفت، از خسارت های بزرگ پرداختی این شرکت به پرداخت 50 میلیارد تومان خسارت متروی تهران اوایل سال 91 به عنوان بزرگترین خسارت صنعت بیمه، سه میلیون یورو برای هواپیمای سانحه دیده فوکر و نیز شش میلیارد تومان برای شرکت روغن نباتی گلناز اشاره کرد.
وی گفت : بیمه ایران 207 شعبه در سراسر کشور دارد و ارزش سرمایه گذاری در بورس 800 میلیارد تومان است وسه هزار و 400 میلیارد تومان افزایش سرمایه هم دیده شده است.
امرالهی با اشاره به پرداخت حق بیمه برای حادثه دیدگان روستای شین آباد تصریح کرد: پوشش حوادث دانش آموزی محدود و حدود یک میلیون تومان است
که در این حادثه به دانش آموزان 350 میلیون تومان هزینه تخصیص یافت و برای آنها پس از انداز سرمایه 60 میلیون تومانی نیز در نظر گرفتیم و در مجموع بیمه ایران دو میلیارد تومان صرف این حادثه کرد.
امراللهی ، بیمه زائران حرم امام در مراسم سالگرد ارتحال ایشان و نیز بیمه شرکت کنندگان در مراسم مهم کشوری ازجمله به خاک سپاری آیت الله مهدوی کنی را از دیگر مسئولیت های بیمه ایران برشمرد.
وی تصریح کرد: نهادهای دولتی اعم از قوه قضائیه، وزارت نیرو، صنایع پتروشیمی، غذایی، دارویی و فولادی از خدمات بیمه ایران استفاده می کنند و در بزرگترین قرارداد بیمه ای کشور ؛ بیمه ایران موفق شد به عزیزان ایثارگر و جانباز از طریق بنیاد شهید خدمات رسانی کند.
وی با یادآوری که بیش از پنج میلیون هموطن از بیمه پوشش درمانی و بیش از 10 میلیون از بیمه نامه شخص ثالث این شرکت بیمه برخوردارند ، درباره فعالیت های بیمه ایران در طرح های بزرگ زیربنایی کشور گفت: در فازهای 13، 22، 23 و 24 خشکی پارس جنوبی، نیروگاه سیاه بیشه، قطار شهری تبریز و توسعه میدان نفتی باران شمالی، بیمه ایران ورود کرده است و علاوه بر آن در زمینه گردشگری سلامت و در گام نخست به اتباع کشورهای همسایه در آیین هایی چون، اربعین، تاسوعا و عاشورا خدمات درمانی ارائه می کند.
وی همچنین با یادآوری اینکه سامانه های عملیاتی و مالی بیمه ایران به صورت الکترونیک و حتی بیمه نامه شخص ثالث تحت وب انجام می شود، آن را در چارچوب راهبرد شفاف سازی بیمه ایران دانست.
امرالهی افزود : شرکت بیمه ایران با تدوین راهبردی در چارچوب استراتژی وزارت اقتصاد در صدد است در سال 1414 در این صد سالگی فعالیت شرکت آن را به برترین شرکت بیمه ای غرب آسیا با فروش 90 هزار میلیارد تومان تبدیل کند که نیمی از آن به بیمه زندگی اختصاص خواهد داشت.
مدیرعامل بیمه ایران با تأکید بر اینکه شرکت به هیچ وجه در پی انحصارگرایی نیست و به توسعه صنعت بیمه در کشور می اندیشد ، گفت: بیمه ایران در عرصه هایی که دیگر شرکت ها امکان حضور ندارند ، ورود می کند و صرفاً سودآوری ملاک کارش نیست.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: