کد خبر: ۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۵ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۲ - 2013July 31
شفا آنلاین-رییس انجمن پزشکان داخلی ایران گفت:ورم روده بزرگ،ورم روده همراه با زخم با علائمی حاکی از دل درد- اسهال و استفراغ- یبوست- دل پیچه- نفخ و شکم درد بروزمی کند. 
دکتر ایرج خسرونیا در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبرافزود:بیماری های روده بزرگ بیشتر در مناطق جنوب کشور به چشم می خورد. عضو هيئت مديره  سازمان نظام پزشکی تهران ادامه داد:در صورت بروز هریک از علائم مذکور به دفعات ،فرد مستلزم مراجعه به پزشک است تا با انجام آزمایش خون ومدفوع نوع بیماری اش تشخیص داده شود تا ازابتلا به بیماری های وخیم تر و در نهایت مرگ انسان جلوگیری شود. فوق تخصص گوارش در خصوص شرایط روزه داری بیماران گوارشی نيز به شفا آنلاین تصریح کرد:برای روزه داری، فرد نباید دچار بیماری های گوارشی باشد،ابتلا به اسهال و استفراغ و زخم معده موانع بزرگی برای روزه گرفتن بیماران محسوب می شود. در صورتی که نفخ و ترش  کردن معده به وفور رخ ندهد با مشورت پزشک مجاز به روزه داری هستند. 
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نسترن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
0
0
با سلام و خسته نباشي خدمت شما. خانم 28 ساله اي هستم كه بدنم تعريق زيادي داره البته بدون بوي بد . ميخواستم بدونم كه مشكل خاصي خواهم داشت يا خير باتشكر از الطاف شما.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: