کد خبر: ۴۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۷ - ۲۸ دی ۱۳۹۳ - 2015January 18
شفاآنلاین-نشست شورای مدیران مراکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت های وابسته، بیست‌و‌هشتم دی‌ماه سال‌جاری به میزبانی پست‌بانک ایران برگزار شد.
به گزارش شفا آنلاین،مهندس حسن‌زاده رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل در این نشست گفت: حراست چشم بیدار سازمان‌ها و وزارتخانه‌هاست و در سنگر نظام برای حفظ ارزش‌ها با تمام وجود وظایف محوله را که توأم با ترویج ارزش‌های دینی است به نیکی انجام می‌دهد.
وی با اشاره به سنگین بودن وظایف کارکنان مجموعه‌های کارکنان حراست تصریح کرد: حراست باید پناهگاه و محل امن برای همه کارکنان هر سازمان و تشکیلات باشد.
مهندس حسن‌زاده در پایان برای همه کارکنان و مسئولان حوزه‌های مختلف حراست آروزی توفیق و سربلندی کرد.
همچنین دکتر صادق بیک‌پور رئیس مرکز حراست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت‌های مجموعه حراست پرداخت و گفت: تلاش همه کارکنان حراست این است که درکنار مدیران با انس و الفت بیشتر به همه مدیران و کارکنان کمک کند تا کارها به نحو شایسته به سرانجام برسد.
وی افزود: نقطه اتکاء حراست این است که پناهگاه همه کارکنان باشد و این بار ارزشی سنگین بر دوش همه کارکنان حراست است هرچه این وزنه ارزشی بیشتر باشد، افراد بیشتری به آن رجوع و توفیق خدمت بیشتری را برای ما خواهد داشت.
برچسب ها: پست بانک ، حراست
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: