کد خبر: ۴۷۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۱۸ دی ۱۳۹۳ - 2015January 08
شفاآنلاین-معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت گفت: 41 میلیون نفر از جمعیت کشور زیر پوشش این بیمه هستند.
به گزارش شفاآنلاین، «پهبد پورشبانان » روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ساختمان بیمه درمانی شهرستان دشتستان افزود: با هدف دسترسی عادلانه تر برای خرید راهبردی خدمات درمانی سلامت برای خدمت با کیفیت و قیمت مناسب درحال تدوین و کامل نمودن بسته خدماتی بیمه سلامت هستیم.

وی یادآورشد: براساس برنامه پنجم توسعه هیچ فرد ایرانی نباید فاقد پوشش بیمه درمان باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت کشور اضافه کرد: کاهش پرداخت هزینه های درمانی توسط مردم در قالب طرح تحول سلامت، پوشش بیش از 80 درصد از داروهای بیماران صعب العلاج و سرطان ها و بخشی از داروهای درمانی نازایی از اولویت های مهم کاری این سازمان است.

فرماندار دشتستان نیز در این آیین گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب و شایسته دولت تدبیر و امید اجرای طرح بزرگ تحول سلامت بود که باعث ارتقای سلامت در جامعه بصورت همگانی شد.

ارسلان زارع افزود: دشتستان یکی از بزرگترین شهرستانهای استان بوشهر است و انتظار داریم که در احداث ساختمان بیمه سلامت علاوه بر نظارت صحیح در زمان تعیین شده به بهره برداری برسد.

«حسین حیدری» مسوول بیمه سلامت دشتستان نیز گفت: ساختمان اداره بیمه سلامت این شهرستان در زمینی به مساحت 700 مترمربع با زیربنای 360 مترمربع در دو طبقه و اعتبار شش میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: