امینی افزود: افزایش خدمات غیرحضوری از مهمترین اولویتهای سازمان تأمین اجتماعی است و عملکرد ادارات کل تأمین اجتماعی در این رابطه مطلوب بوده است.
وی ارائه خدمات نوین بیمهای در شعب تأمین اجتماعی را از دیگر برنامههای این سازمان برشمرد و افزود: این برنامه در شعبه 6 تبریز به صورت پایلوت آغاز شده و پس از ارزیابی و رفع کاستیهای احتمالی در سایر شعب نیز عملیاتی میشود.
امینی هدف از برگزاری همایش مدیران تأمین اجتماعی را هماهنگی بیشتر واحدهای اجرایی عنوان کرد و گفت: در این همایش مدیران استانی از مسائل مربوط به سازمان مطلع میشوند و مسائل مربوط به استان تحت مدیریت خود را نیز مطرح میکنند و با هم افزایی و تبادل نظر با یکدیگر رهکارهای گوناگون را برای اتخاذ تصمیمهای مناسب بررسی میکنند.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی ارتباط مطلوب و اثرگذار با نمایندگان مجلس شوای اسلامی را از نقاط قوت این سازمان برشمرد و گفت: ارتباط مدیران تأمین اجتماعی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای حفظ منافع بیمهشدگان و ارتقاء خدمات سازمان انجام میشود.
مهر