کد خبر: ۴۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 18
شفاآنلاین-مدیرکل امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی توجه به سلامت اداری را از مهمترین اولویتهای سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت:خدمات نوین بیمه‌ای در شعب تأمین اجتماعی ارائه می شود.
به گزارش شفاآنلاین،دکتر رضا امینی در همایش سراسری مدیران کل تأمین اجتماعی سراسر کشور، بر اهمیت دریافت آمار و اطلاعات دقیق و به موقع از واحدهای اجرایی این سازمان تأکید کرد و گفت: عملکرد استانها بر اساس آمار و اطلاعات مربوط به آنها ارزیابی می‌شود.

امینی افزود: افزایش خدمات غیرحضوری از مهمترین اولویت‌های سازمان تأمین اجتماعی است و عملکرد ادارات کل تأمین اجتماعی در این رابطه مطلوب بوده است.

وی ارائه خدمات نوین بیمه‌ای در شعب تأمین اجتماعی را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد و افزود: این برنامه در شعبه 6 تبریز به صورت پایلوت آغاز شده و پس از ارزیابی و رفع کاستی‌های احتمالی در سایر شعب نیز عملیاتی می‌شود.

امینی هدف از برگزاری همایش مدیران تأمین اجتماعی را هماهنگی بیشتر واحدهای اجرایی عنوان کرد و گفت: در این همایش مدیران استانی از مسائل مربوط به سازمان مطلع می‌شوند و مسائل مربوط به استان تحت مدیریت خود را نیز مطرح می‌کنند و با هم افزایی و تبادل نظر با یکدیگر رهکارهای گوناگون را برای اتخاذ تصمیم‌های مناسب بررسی می‌کنند.

مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور استانهای سازمان تأمین اجتماعی ارتباط مطلوب و اثرگذار با نمایندگان مجلس شوای اسلامی را از نقاط قوت این سازمان برشمرد و گفت: ارتباط مدیران تأمین اجتماعی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای حفظ منافع بیمه‌شدگان و ارتقاء خدمات سازمان انجام می‌شود.


مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: