کد خبر: ۴۳۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 10
رئيس ديوان عدالت اداري كشور گفت: اقدام وزارت بهداشت در اجراي طرح تحول نظام سلامت، خداپسندانه و در جهت منافع مردم است.

به گزارش شفا آنلاين، حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظري رئيس ديوان عدالت اداري كشور در نشست مشترك وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و رئيس ديوان عدالت اداري كشور که در راستاي اجراي تحول نظام سلامت برگزار شد، با اشاره به اين كه ديوان عدالت اداري تعامل خوبي با وزارتخانه‌ها به خصوص وزارت بهداشت دارد  اظهار اميدواري كرد كه دستاوردها و اثرات اين تعامل و همكاري منجر به رضايتمندي دستگاه‌هاي اجرايي و نهايتا مردم شود.

رئيس ديوان عدالت اداري كشور با بيان اين كه درخصوص آسيب‌ها و رفع مشكلات حوزه وزارت بهداشت از هر نوع همكاري دريغ نخواهيم كرد، خاطر نشان كرد: اقدامات وزارت بهداشت و رويكرد دكتر هاشمي در راستاي اجراي برنامه تحول نظام سلامت كه گام‌هاي اوليه آن برداشته شده است، بسيار ارزشمند، خداپسندانه و در جهت منافع مردم است.

وي خطاب به دكتر هاشمي گفت: ممكن است در اين مسير موضع‌گيري‌هاي از سوي كساني كه منافعشان مورد آسيب قرار گرفته است، صورت گيرد كه اين موضع‌گيري‌ها نبايد شما را از مسير خوب خدمت‌رساني بهتر به مردم دلسرد نمايد و البته اين كار به لحاظ اهميتي كه دارد سنگين و زمان بر است.

حجت‌الاسلام منتظري گفت: سرو سامان دادن به مساله بهداشت، بيمارستان‌ها و پزشكان كه بدون استثنا همه مردم با آن در ارتباط هستند اقدام ارزشمندي است و بنده به عنوان يك طلبه، شهروند و مسئول از زحمات شما و رويكرد و موضع‌گيري‌هاي شما در اجراي طرح تحول نظام سلامت تقدير و تشكر مي‌كنم.

وي يادآور شد: هرچه كار بزرگ‌تر باشد، مشكلات مربوط به آن نيز بزرگتر است و اميدواريم مشكلات اين حوزه با عزم و اراده بزرگ شما مرتفع شود.

وی سپس به تشريح چگونگي رسيدگي به شكايات از دستگاه‌هاي اجرايي در ديوان عدالت اداري پرداخت و گفت: در ديوان عدالت اداري به 450 موضوع تخصصي در قالب 6 هيأت تخصصي رسيدگي مي‌شود. وي خاطرنشان كرد: در ديوان عدالت اداري به هيچ شكايتي جز «تبادل لايحه» و ارسال يك نسخه از دادخواست به دستگاه اجرايي رسيدگي نمي‌شود.




مهر




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: