کد خبر: ۴۳۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 09
مدیرکل دفتر امور کارگزاری های تامین اجتماعی خبر داد:
شفاآنلاین :مدیر کل دفتر امور کارگزاری های سازمان تامین اجتماعی گفت: به منظور ارتقای رضایت مندی بیمه شدگان، تمامی کارگزاری ها به سامانه متمرکز خدمات دفترچه درمانی در سراسر کشور متصل می شوند.
اتصال  کارگزاری های تامین اجتماعی به سامانه متمرکز خدمات دفترچه درمانی به گزارش شفاآنلاین ازاداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مهندس سید محمد علی جنانی ضمن بیان این خبر افزود: طی 6 ماهه اول سال جاری، تعداد 21 میلیون و 911 هزار و 714 مورد به 137 کارگزاری در سراسر کشور مراجعه کرده اند.
وی با بیان اینکه واگذاری امور اسناد پزشکی به کارگزاری ها موجب حذف صفوف از دفاتر اسناد پزشکی شده است، اظهار داشت: در حال حاضر 22 کارگزاری در تهران، رودهن، اسلامشهر، ورامین و شهریار در این خصوص فعالیت دارند و تاکنون 515 هزار و 556 مورد خدمات بستری و یکهزار و 429 مورد خدمت سرپایی توسط کارگزاری ها ارائه شده است.
جنانی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 3 کار جدید پرداخت کمک هزینه اروتز و پروتز، کمک هزینه پرداخت پاداش ازدواج و کمک هزینه کفن و دفن  در واحد کارگزاری ها در مرحله پایلوت است و به زودی به انجام می رسد.
وی در خصوص انجام امور حسابرسی در کارگزاری ها نیز افزود: موسسه حسابرسی با 94 کارگزاری قرارداد منعقد نموده و تعداد 53 پروژه را به 41 کارگزاری واگذار کرده است.
مدیرکل دفتر امور کارگزاری های تامین اجتماعی تصریح کرد: اخذ مصوبه از هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، برای صدور مجوز ایجاد  یکصد  کارگزاری  جدید  در  سطح  کشور ، انجام  طرح بازرسی از دفاتر قانونی اشخاص حقیقی و حقوقی توسط کارگزاریها در کل کشور، امکان سنجی اجرای طرح آنی یاب در موسسات کارگزاری و اخذ مصوبه از هیات مدیره سازمان در خصوص ایجاد کارگزاری های حقیقی از جمله مهمترین اقدامات انجام شده توسط این واحد در سال جاری بوده است.
          
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: