کد خبر: ۴۲۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 02
شفا آنلاین:جعفری گفت: براساس اعلام وزیر محترم بهداشت و درمان، اعتباری قابل توجه، برای نوسازی و بازسازی پا و یون‌های ویژه استراحت پرستاران در بیمارستانها در نظر گرفته می شود.
به گزارش شفا آنلاین،سید یعقوب جعفری رئیس شورای عالی نظام پرستاری گفت: در گذشته پاویونهایی ویژه استراحت کادر پرستاری وجود داشت که با عنوان شدن طرح ارتقاء‌ بهره‌وری از سیستم بیمارستانها، حذف گردید. ولی با اعلام و مساعدت وزیر محترم بهداشت، بودجه‌ای برای برپایی مجدد این پاویونها در نظر گرفته شد.

جعفریان ادامه داد: پاویونهای پرستاری، محل‌هایی برای استراحت پرستاران و به نوعی تجدید قوا برای ارائه هرچه بهتر و دقیق‌تر خدمات پرستاری به بیماران است و وجود این پاویونها، بسیار در افزایش عملکرد و بهره‌وری پرستاران و ارائه هرچه  بهتر و دقیق تر خدمات برای بیماران، مفید خواهد بود. و با بودجه جداگانه‌ای که شخص وزیر بهداشت برای برپایی و بازسازی این پاویونها در نظر گرفته‌اند، به زودی شاهد تحولات خوبی از این نظر در ارتفاء‌ کیفیت کار و افزایش امنیت روحی و روانی پرستاران خواهیم بود.

رئیس شورای عالی نظام پرستاری اعلام کرد: بودجه در نظر گرفته شده برای هر بیمارستان جهت برپایی یا بازسازی پاویون، جداگانه خواهد بود و بسته به میزان پرسنل پرستاری مراکز بیمارستانی در نظر گرفته خواهد شد. ضمن اینکه این بودجه فقط در اختیار مراکز بیمارستانی دولتی قرار خواهد گرفت.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: