کد خبر: ۴۱۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 25
شفا آنلاین: برای آنکه صنعت بیمه کشور را ساماندهی کنیم و آن را به عنوان یکی از پیش نیازهای اصلی توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی قلمداد کنیم باید ازماهیت کار بیمه گری، ملاحظات، معیارها و استانداردهای آن پیروی کنیم.

به گزارش شفا آنلاین،رییس کل بیمه مرکزی گفت: برای آنکه صنعت بیمه کشور را ساماندهی کنیم و آن را به عنوان یکی از پیش نیازهای اصلی توسعه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی قلمداد کنیم باید ازماهیت کار بیمه گری، ملاحظات، معیارها و استانداردهای آن پیروی کنیم.

به گزارش شفا آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، محمد ابراهیم امین که در گردهمایی مدیران شرکت سهامی بیمه ایران سخن می گفت، افزود: ما برای اینکه صنعت بیمه موفق و در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران داشته باشیم، باید ویژگی هایی داشته باشیم که این ویژگی ها باعث اعتبار کار بیمه گری و منبعث از امر بیمه گری است.

رییس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اهمیت نقش شرکت بیمه ایران در رویکرد حرفه ای صنعت بیمه کشور، تصریح کرد: مدیران و کارکنان شرکت بیمه ایران، مخزن تجمع تجربه و تخصص در صنعت بیمه به شمار می روند و همه شرکت های بیمه که تاسیس شدند به نوعی مستقیم و غیرمستقیم از مدیران و کارشناسان بیمه ایران و یا از فرهنگ، سنت و تجارب این شرکت استفاده کردند.

وی با اشاره به اینکه صنعت برای حرکت در مسیر توسعه، به نوسازی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: اگر همواره به نقاط قوت بپردازیم، به آن ببالیم و مغرور شویم و نقاط ضعف را برطرف نکنیم طبیعتا آثارش کل صنعت بیمه را در برمی گیرد.

امین اظهار داشت: اصلاحات، نوسازی و بازمهندسی در شرکت بیمه ایران به معنی بازسازی و مهندسی در صنعت بیمه کشور است و به همین لحاظ برنامه ها، تصمیمات و روش هایی که شرکت بیمه ایران در کار بیمه گری دنبال می کند به عنوان الگو در صنعت بیمه بسیار مهم بوده و اگر این الگو در چارچوب ملاحظات کلان صنعت بیمه قرار نگیرد، بی تردید در صنعت بیمه کشور انحراف رخ می دهد.

رییس کل بیمه مرکزی ابراز امیدواری کرد: صنعت بیمه به سمت رفع نقاط ضعف، تقویت نقاط قوت و استفاده از فرصت های پیش رو و رویارویی با تهدیدات احتمالی حرکت کند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: