کد خبر: ۴۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 24
شفاآنلاین-هجدهمین کنگره سراسری طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران پنجم تا هفتم آذرماه جاری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار می شود.
به گزارش شفا آنلاین،به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر «سید احمد رییس السادات» دبیر انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران ضمن اعلام این خبر گفت: توانبخشی بیماری های عصبی اسکلتی عضلانی (شامل پوکی استخوان، آرتروز، آسیب های ورزشی) و توانبخشی بیماریهای قلبی و ریوی، توانبخشی در سوانح و بلایا از جمله محورهای این کنگره به شمار می آید.

دبیر هجدهمین کنگره طب فیزیکی و توانبخشی افزود : پرستاری توانبخشی، سونوگرافی اعصاب و مفاصل و عضلات، تازه های الکترودیاگنوز،کنترل درد، ارتز و پروتز و فناوری های نوین و طب توانبخشی و همچنین طرح تحول سلامت (فرصت ها و چالش ها) از دیگر محورهای مهم این کنگره است.

رییس السادات با اشاره به ارسال 210 مقاله به دبیر خانه کنگره طب فیزیکی و توانبخشی گفت: این کنگره برای پزشکان عمومی و متخصصان رشته های مختلف از جمله طب فیزیکی، ارتوپدی، طب ورزشی، داخلی، روماتولوژی، زنان، نورولوژی، جراحی اعصاب، بیهوشی، درد و گروههای علوم توانبخشی و پایه نظیر پرستاری، فیزیوتراپی، کاردرمانی، گفتار درمانی و ارتوپدی فنی، دارای امتیاز بازآموزی مداوم است.

وی افزود : هجدهمین کنگره سراسری سالیانه طب فیزیکی، توانبخشی و الکترودیاگنوز ایران به همت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران و با همکاری گروه های آموزشی طب فیزیکی دانشگاه های سراسرکشور، دانشگاه بهزیستی، انجمن های علمی و موسسات مرتبط برگزار خواهد شد.

رئیس السادات افزود: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن22360635 تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع رسانی کنگره به نشانی http://isprm2014.ir و یا پایگاه اطلاع رسانی انجمن طب فیزیکی و توانبخشی ایران به نشانی http://ispmr.org مراجعه کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: