غلامحسین تابش فر:
شفاآنلاین-معاون نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری بانک شهر با بیان اینکه این بانک به بازوی توانمند مدیریت شهری در ارائه خدمات شایسته به شهروندان تبدیل شده است ،گفت: بانک شهر در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته است علاوه بر ارائه خدمات نوین بانکی به شهروندان، به بازوی توانمند شهرداریها در پیشبرد پروژههای عمرانی و توسعه و آبادانی شهرهای کشور مبدل شود.
به گزارش شفا آنلاین،غلامحسین تابش فر با بیان این مطلب اظهار کرد: بانک شهر با توجه به شعار
خود یعنی «نوآوری در خدمت» و نیز در جهت تحقق هدف «شهر الکترونیک، شهروند
الکترونیک» که همواره مورد توجه مدیریت شهری بوده، تلاش کرده است خدمات
بانکی خود را بر اساس سیستم بانکداری الکترونیک و استفاده از روشهای نوین
بانکی استوار کند.
وی افزود: در همین راستا خدماتی همچون کیف پول
شهروندی و کیوسک های بانکداری الکترونیک موسوم به «شهرنت» توسط متخصصان این
بانک طراحی و در مرحله عملیاتی شدن قرار گرفته است.
تابش فر در ادامه
به خدمات ارائه شده توسط بانک شهر به منظور تجهیز و نوسازی ناوگان
اتوبوس¬رانی کلانشهرهای کشور اشاره کرد و گفت: با سرمایه گذاریهای صورت
گرفته و اعطای تسهیلات به شهرداری کلانشهرها، در تلاش هستیم،زمینه تجهیز و
بهینه سازی سامانه حمل و نقل عمومی کشور فرآهم شود که این امر می تواند
بخش اعظمی از مشکلات ترافیکی و تردد شهروندان را مرتفع کند.
معاون
نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری بانک شهر همچنین در خصوص مشارکت این بانک در
زمینه نوسازی بافتهای فرسوده در مناطق محروم شهری گفت: با سرمایه
گذاریهای صورت گرفته و اعطای تسهیلات به مدیریت شهری، گام های موثری در
راستای نوسازی بافت های فرسوده و نیز تسریع در روند پیشرفت پروژه های
عمرانی شهرهای کشور توسط بانک شهر برداشته شده است.