کد خبر: ۴۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۲ - ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 09
غلامحسین تابش فر:
شفاآنلاین-معاون نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری بانک شهر با بیان اینکه این بانک به بازوی توانمند مدیریت شهری در ارائه خدمات شایسته به شهروندان تبدیل شده است ‌،گفت: بانک شهر در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته است علاوه بر ارائه خدمات نوین بانکی به شهروندان، به بازوی توانمند شهرداری‌ها در پیشبرد پروژه‌های عمرانی و توسعه و آبادانی شهرهای کشور مبدل شود.
به گزارش شفا آنلاین،غلامحسین تابش فر با بیان این مطلب اظهار کرد: بانک شهر با توجه به شعار خود یعنی «نوآوری در خدمت» و نیز در جهت تحقق هدف «شهر الکترونیک، شهروند الکترونیک» که همواره مورد توجه مدیریت شهری بوده، تلاش کرده است خدمات بانکی خود را بر اساس سیستم بانکداری الکترونیک و استفاده از روش‌های نوین بانکی استوار کند.
وی افزود: در همین راستا خدماتی همچون کیف پول شهروندی و کیوسک های بانکداری الکترونیک موسوم به «شهرنت» توسط متخصصان این بانک طراحی و در مرحله عملیاتی شدن قرار گرفته است.
 تابش فر در ادامه به خدمات ارائه شده توسط بانک شهر به منظور تجهیز و نوسازی ناوگان اتوبوس¬رانی کلانشهرهای کشور اشاره کرد و گفت: با سرمایه گذاری‌های صورت گرفته و اعطای تسهیلات به شهرداری کلانشهرها، در تلاش هستیم‌،زمینه تجهیز و بهینه سازی سامانه حمل و نقل عمومی کشور فرآهم شود‌ که این امر می تواند بخش اعظمی از مشکلات ترافیکی و تردد شهروندان را مرتفع کند.
معاون نهادهای اجتماعی و مدیریت شهری بانک شهر همچنین در خصوص مشارکت این بانک در زمینه نوسازی بافت‌های فرسوده در مناطق محروم شهری گفت: با سرمایه گذاری‌های صورت گرفته و اعطای تسهیلات به مدیریت شهری، گام های موثری در راستای نوسازی بافت های فرسوده و نیز تسریع در روند پیشرفت پروژه های عمرانی شهرهای کشور توسط بانک شهر برداشته شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: