کد خبر: ۳۹۹۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 08
شفاآنلاین-رئیس گروه تخصصی پلاستیک و ترمیمی چشم بیست و چهارمین کنگره بین المللی چشم پزشکی ایران از ارسال حدود 30 مقاله در این گروه خبر داد و افزود: از این تعداد حدود سه چهارم آن صلاحیت بررسی داشته اند.
به گزارش شفا آنلاین، دکتر علی صادقی طاری گفت: در گروه پلاستیک و جراحی ترمیمی چشم، بیماران مختلفی معرفی می شوند و مواردی که هنوز تشخیص داده نشده است را با پزشکان متخصص مورد بررسی قرار می دهند.

این فوق تخصص پلاستیک و جراحی ترمیمی چشم افزود: گاهی هم بیماری توسط پزشک تشخیص داده شده است و به نکات مربوط به آن بیماری خاص اشاره هایی صورت می گیرد. اگر بیماری تشخیص داده نشده باشد پزشکان به صورت شورایی به بررسی بیماری می پردازند و درباره نحوه درمان آن تبادل نظر صورت می گیرد.

صادقی طاری همچنین به دیگر برنامه های گروه تخصصی پلاستیک و ترمیمی چشم اشاره کرد و گفت: یکی از برنامه های تخصصی گروه بررسی و ارزیابی مقالاتی است که به کنگره ارسال شده است . این مقالات برآیند تلاش علمی پزشکان و به خصوص پزشکان جوان در طول یک سال به شمار می آید.

وی درباره تعداد و کیفیت مقالاتی که تا به حال به کنگره ارسال شده است، عنوان کرد: مقالاتی که در مورد جراحی پلاستیک و ترمیمی به دست ما رسیده است بین 20 تا 30 مورد بوده است که از این تعداد سه چهارم آن صلاحیت بررسی و رقابت داشته اند و یک چهارم آن رد شده است.

این فوق تخصص  پلاستیک و جراحی ترمیمی چشم درباره مهمانان خارجی کنگره گفت: میهمانان خارجی که در این کنگره حضور می یابند، معمولا اشخاص شناخته شده ای هستند که برای سخنرانی درکنگره دعوت شده اند.

بیست و چهارمین کنگره سالیانه چشم پزشکی ایران از 10 تا 13 آذر ماه در سالن همایشهای رازی برگزار خواهد شد.

برچسب ها: جراحی ، ترمیم ، چشم ، کنگره
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: