کد خبر: ۳۷۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 19
شفاآنلاین-همایش سراسری کارشناسان حقوقی و رابطان امور مجلس سازمان تامین اجتماعی با حضور حجت الاسلام «محمدجعفر منتظری» رییس دیوان عدالت اداری برگزار می شود.
به گزارش شفا آنلاین،از سازمان تامین اجتماعی، معاون حقوقی وامور مجلس سازمان تامین اجتماعی گفت: همایش سراسری روسا و کارشناسان واحدهای حقوقی ادارات کل و مدیریت های درمان و همچنین رابطان امور مجلس سازمان تامین اجتماعی از 30 مهر ماه تا دوم آبان ماه در تبریز برگزار می شود.

«عبدالرحمن تاج الدین»، ارتقا سطح دانش و معلومات حقوقی کارشناسان را از اهداف برگزاری همایش کارشناسان حقوقی عنوان کرد و افزود: تعامل با مراجع قضائی بویژه دیوان عدالت اداری، ایجاد وحدت رویه در اقدامات و تنظیم پرونده های مطروحه در واحدهای حقوقی سازمان، بررسی و تبیین قوانین و مقررات جدید، بررسی و تحلیل آرای جدید هیات عمومی دیوان و همچنین هم اندیشی و همفکری بیشتر کارشناسان و مسوولان از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

وی ادامه داد: در این همایش، دکتر «سیدتقی نوربخش» مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و همچنین یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سخنرانی می پردازند.

تاج الدین گفت: در روز نخست همایش، قضات و مستشاران دیوان، نشست مشترکی با کارشناسان حقوقی سازمان تامین اجتماعی خواهند داشت.

وی افزود: همچنین در این همایش با حضور رابطان امور مجلس در استان ها، پاسخ دهی سریع تر و کارشناسی شده تر به مکاتبات نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تعامل بیشتر با نهاد قانونگذاری کشور مورد بحث وتبادل نظر قرار می گیرد.

معاون حقوقی وامور مجلس سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بخش آموزشی همایش نیز مورد توجه قرار گرفته، گفت: با هدف بازآموزی و ارتقای دانش حقوقی کارشناسان، از دو نفر از اساتید دانشگاه که از قضات عالی رتبه و با سابقه دستگاه قضایی نیز هستند دعوت شده تا قوانین مهم، جدید وکاربردی را تبیین و تحلیل کنند.

تاج الدین افزود: دراین همایش آرایی که اخیرا از سوی هیات عمومی دیوان عدالت اداری ودیوان عالی کشور و همچنین قوانین و مقررات جدیدی که در دو سال اخیر(سال های 92و93) تصویب و لازم الاجرا شده، مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ابراز امیدواری کرد، برگزاری این همایش، موجب ارتقا بیشتر و بهبود کیفی تر کارشناسان سازمان تامین اجتماعی که متضمن استیفای حقوقی سازمان هستند، شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: