کد خبر: ۳۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 17
شفاآنلاين- عضو شورای عالی نظام پرستاری کشور تعامل و گفتگو را بهترین راه دستیابی به هدف و رفع مشکلات حوزه پرستاری عنوان کرد.

به گزارش شفاآنلاين ،عباس حیدری با بیان اینکه یکی از دغدغه های وزیر بهداشت رفع مشکلات پرستاران است، گفت: وزیر بهداشت در این زمینه دیدگاه مثبت و دلسوزانه ای دارد.

وی افزود: شورای عالی نظام پرستاری تاکنون سه جلسه را با حضور وزیر بهداشت برگزار کرده و در تمامی جلسات رفع مشکلات پرستاران یکی از دغدغه های اصلی در این نشست ها بوده است.

حیدری تصریح کرد: خواسته های منطقی جامعه پرستاری با همت ویژه شخص وزیر بهداشت در توزیع عادلانه منابع و اجرای قوانین مصوب تحقق می یابد.

عضو سازمان نظام پرستاری مشهد با اشاره به اینکه انجام اقدامات احساسی همراه با تنش و تقابل مشکلی را از حوزه پرستاری رفع نمی کند به جامعه پرستاری توصیه کرد: دغدغه های حرفه ای خود را از مسیر قانونی و اداری رفع کنند.

حیدری با اشاره به اینکه برنامه تحول نظام سلامت یکی از طرح های مورد تایید مسوولان عالی رتبه کشور و جامعه پرستاری است اظهار داشت: نتایج این برنامه به طور حتم به نفع مردم و سلامت جامعه خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: به طور حتم توجه بیشتر به جامعه پرستاری و رفع دغدغه های آنان در نهایت به ارتقاء سلامت جامعه و به نفع مردم خواهد بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: