کد خبر: ۳۷۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 14
شفاآنلاین-چهاردهمین کنگره بین المللی انجمن متخصصان زنان و مامایی امروز سه شنبه با حضور جمعی از متخصصان داخلی و خارجی این حوزه و با رویکرد سلامت مادران در مرکز همایش های رازی تهران آغاز به کار کرد.
به گزارش شفاآنلاین،دبیر علمی چهاردهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران در مراسم آغاز به کار این کنگره گفت: در کنگره چهاردهم جدیدترین نتایج تحقیقات و پژوهش های انجام شده در طب زنان شامل اختلالات دوران بارداری، سرطان های زنان، نوزادان و جنین، بیماری های کف لگن، سلامت زنان، پریناتولوژی، نقش سلول های بنیادی در مسایل نازایی و استفاده از لیزر در جراحی و درمان بیماری های زنان مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

دکتر فاطمه سروی افزود: اختلالات دوران بارداری، انکولوژی، سرطان های زنان، نوزاد و جنین، بیماری های کف لگن، سلامت زنان، نقش سلول های بنیادی در مسایل نازایی و استفاده از لیزر در جراحی و درمان بیماری های زنان نیز ازجمله دیگر محورهای مورد بحث در این کنگره است.

وی با اشاره به حضور اساتید برجسته از کشورهای اروپایی و آمریکایی در این کنگره افزود: در چهاردهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران جدیدترین نتایج تحقیقات طب زنان ارایه می شود.

سروری ادامه داد: ارتقای سطح دانش متخصصان رشته های مختلف پزشکی مرتبط با بیماری های زنان و نازایی و آشنایی آنان با پیشرفته ترین روش های درمانی در این زمینه ازجمله اهداف برگزاری این کنگره است.

دبیر علمی این کنگره اظهار کرد: شرکت متخصصان زنان و مامایی در این کنگره دارای 23 امتیاز بازآموزی است.

سروری با بیان اینکه بیش از 650 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است، افزود: 260مقاله به صورت سخنرانی و 300 مقاله به صورت پوستر در کنگره ارایه می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر سخنرانی ها 30 برنامه تخصصی و فوق تخصصی به صورت سمپوزیوم، کارگاه و پانل در جریان برگزاری این کنگره اجرا می شود.

سروری گفت: تقدیر از متخصصان و فعالان پیشکسوت در حوزه بیماری های زنان و زایمان و رزیدنت های برتر دانشگاه های علوم پزشکی نیز از دیگر برنامه های این کنگره است.

به گفته سروری، نمایشگاهی نیز در حاشیه این کنگره چهار روزه با حضور شرکت های دارویی، تجهیزات پزشکی و مراکز تشخیص طبی به منظور ارایه تازه های این عرصه برپا می شود.

چهاردهمین کنگره بین المللی زنان و مامایی ایران 25 مهرماه جاری پایان می یابد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: