کد خبر: ۳۷۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 12
شفا آنلاین: پورزرندی با بیان این‌که این بانک پروژه‌های شهری را به صورت تخصصی در دستور کار خود دارد، توسعه شهری را مهم‌ترین اولویت این بانک دانست.

به گزارش شفا آنلاین، به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر‌، حسین‌ محمد پورزرندی، در سفر به بندرعباس که با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، معاونان و مدیران شهری این استان برگزار شد‌، با اشاره به این که پیش از تأسیس بانک شهر، بانک‌ها رغبتی برای انجام پروژه‌های شهری نداشتند، گفت‌: بانک شهر مانند برخی دیگر از بانک‌های تخصصی، پروژه‌های شهری را به صورت تخصصی در دستور کار خود دارد و توسعه شهری، مهم‌ترین هدف این بانک است.


پورزرندی با تاکید بر اهمیت آماده‌سازی زیرساخت‌ها تصریح کرد: بانک شهر، هم اکنون و با گذشت فقط 5سال از تاسیس، جزو 10 بانک برتر کشور است و طبق تصمیمی که اخیرا در هیئت مدیره بانک گرفته شده، علاوه بر شهرداری‌ کلان‌شهرها، شهرداری مراکز استان‌ها نیز می‌توانند از خدمات این بانک بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر مشتری‌مداری در امور بانکی، تصریح کرد: سیستم بانکی می‌تواند به شهرسازی متصل شده و اقدامات خوبی در جهت توسعه شهری انجام دهد، چرا که پروژه‌های شهری موجب آرامش مردم می‌شود.

مدیرعامل بانک شهر در ادامه خاطر نشان کرد: بانک شهر به دنبال سودآوری نیست و تنها بانکی است که معاونت توسعه شهری در تشکیلات خود دارد.

وی در ادامه از اعلام آمادگی بانک شهر‌، در خصوص هرگونه سرمایه‌گذاری و تسریع در روند اجرای پروژه‌های شهری بندرعباس خبر داد .

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: