کد خبر: ۳۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 06
شفا آنلاین:میرگلوبیات گفت: علیرغم نشست‌های مشترک با سازمان‌های بیمه گر هنوز بیمه‌ها زیر بار پوشش درمان ناباروری نمی‌روند.
به گزارش شفا آنلاین-شهلا میر گلو بیات عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: علیرغم نشست‌های مشترک با سازمان‌های بیمه گر هنوز بیمه‌ها زیر بار پوشش درمان ناباروری نمی‌روند. 

وی گفت: اگرچه برنامه‌ریزی وزارت بهداشت در هزینه‌های درمان ناباروری برای افزایش جمعیت، باید به گونه‌ای باشد که‌ منجر به ایجاد انگیزه و رغبت در بین زوجینی شود که به دلیل مشکلات ناباروری قادر به فرزندآوری نیستند اما هنوز سازمان‌های بیمه گر در این زمینه متقاعد نشده‌اند. 

وی تصریح کرد: یکی از دلایل فرار سازمان‌های بیمه گر در این زمینه هزینه درمان ناباروری است. 

وی با بیان اینکه رفع مشکل درمان زوجین نابارور باید از طریق مجهز‌ترین امکانات و مراکز انجام شود، خاطر نشان کرد: مهمترین مشکل زوجین نابارور افزایش هزینه‌های درمان آن‌ها است که همواره به چالش جدی برای آن‌ها تبدیل شده است زیرا بیمه‌ها نیز حمایت چندانی از این نوع درمان‌ها ندارند. 

وی افزود: همراهی بیمه‌ها در پوشش هزینه‌های درمان ناباروری امری ضروری است و به طور حتم بیمه‌ها نیز باید پای‌کار بوده و هزینه‌های کمرشکن ناباروی را تحت حمایت خود قرار دهند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: