کد خبر: ۳۶۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 04
شفا آنلاين-تمرينات کگل براي مردان مي‌تواند به آنها کمک کند از بي‌اختياري ادراري پيشگيري کنند يا آن را کنترل کنند و احتمالا کارکرد جنسي‌شان را بهبود بخشند. اگر فکر مي‌کنيد تمرينات کگل تنها براي زنان است، اشتباه مي‌کنيد. انجام تمرينات کگل براي مردان مي‌تواند به تقويت عضلات کف لگن که به مثانه و روده کمک مي‌کند و بر کارکرد جنسي تاثير مي‌گذارد، کمک کند.
به گزارش شفا آنلاين،مردان در عمل مي‌توانند تمرينات هگل را تقريبا در هر زماني در حال استراحت روي کاناپه يا در هنگام رانندگي انجام دهند. پيش از اينکه انجام تمرينات کگل را شروع کنيد، بايد دريابيد که چگونه مکان عضلات درست را پيدا کنيد و تکنيک درست را ياد بگيريد.


منافع تمرينات کگل براي مردان

عوامل بسياري ممکن است عضلات کف لگن شما را تضعيف کند، از عمل جراحي برداشتن پروستات تا بيماري‌هايي مانند ديابت. تمرينات کگل به مردان کمک مي‌کنند از برخي از علائم ناشي از ضعف عضلات کف لگن مانند نشت ادراري جلوگيري کنند يا آنها را برطرف کنند. انجام تمرينات کگل در مردان در موارد بي‌اختياري ادراري يا مدفوعي يا ادامه نشت ادرار پس از اتمام ادرار کردن مفيد است. همچنين برخي پژوهش‌ها بيانگر آن است که تمرينات کگل ممکن است به برخي از مردان دچار اختلال نعوظي کمک کند. براي انجام تمرينات کگل بايد عضلات کف لگنتان را شناسايي کنيد و ياد بگيريد که چگونه آنها را سفت و شل کنيد.



اين نکات را درباره انجام تمرينات کگل در نظر داشته باشيد:

عضلات درست را پيدا کنيد: براي اين کار بايد عضلاتي را که به پيشگيري از خروج گاز کمک مي‌کنند به‌طور محکم منقبض کنيد يا هنگام استفاده از توالت سعي کنيد جريان ادرار را متوقف کنيد. اگر در آينه نگاه کنيد، انقباض اين عضلات باعث مي‌شود پايه آلت تناسلي به شکم شما نزديک‌تر شود و بيضه‌هايتان به سمت بالا بيايد.

تکنيکتان را کامل کنيد: هنگامي که عضلات کف لگنتان را شناسايي کرديد، مثانه‌تان را خالي کنيد و دراز بکشيد. عضلات کف لگنتان را منقبض کنيد و براي 3 ثانيه به همين حالت بمانيد، بعد براي 3 ثانيه عضلات را شل کنيد. اين تمرين را چند بار پشت سر هم انجام دهيد اما در انجام دادن آن افراط نکنيد. هنگامي که عضلاتتان قوي‌تر شد، سعي کنيد تمرينات کگل را در حالت نشسته، ايستاده يا در حال راه رفتن انجام دهيد.

تمرکزتان را حفظ کنيد: براي اينکه بهترين نتايج را از اين تمرينات را بگيريد، بايد تنها بر منقبض کردن عضلات کف لگن متمرکز شويد. مراقب باشيد تا عضلات شکم، ران‌ها و باسن را منقبض نکنيد. همچنين نفستان را حبس نکنيد. در عوض هنگام انجام تمرينات به‌طور عادي تنفس کنيد.

تمرينات را 3 بار در روز تکرار کنيد: هدفتان اين باشد که 3 بار در روز و هر بار با 10 تکرار اين تمرينات را انجام دهيد. مي‌توانيد اين تمرينات را همزمان با انجام يک کار معمول روزانه براي مثال مسواک زدن انجام دهيد.

تمرينات کگل را مي‌توانيد پس از پايان ادرار کردن براي خارج کردن آخرين قطرات ادرار باقيمانده يا براي بازگردان مدفوعي که تخليه نشده به درون راست‌روده انجام دهيد. همچنين مي‌توانيد اين تمرينات را درست پيش از انجام هر فعاليتي که فشار داخل شکمي را افزايش مي‌دهد يا در حين انجام اين فعاليت‌ها انجام دهيد، فعاليت‌هايي مانند عطسه کردن، سرفه کردن، خنديدن يا بلند کردن اشياي سنگين. به علاوه مي‌توانيد منقبض کردن عضلات کف لگن را در حين فعاليت جنسي انجام دهيد تا نعوظ را حفظ کنيد يا انزال را به تاخير بيندازيد. اگر تمرينات کگل را به‌طور منظم انجام دهيد، مي‌توانيد انتظار داشته باشيد در طول 3 تا 6 هفته نتايج آن براي مثال کاهش موارد نشت ادرار را مشاهده کنيد. ساير نتايج مانند بهبود کارکرد نعوظي، ممکن است پس از 3 ماه ايجاد شود. اگر مي‌خواهيد اين منافع را به‌طور مداوم به دست آوريد، بايد اين تمرينات را به جزوي ثابت از کارهاي معمول روزانه‌تان تبديل کنيد.





سپید



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: