کد خبر: ۳۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 04
حسین محمد پورزرندی تصریح کرد‌:
شفاآنلاین-مدیر عامل بانک شهر با بیان این‌که توجه به مشکلات شهرداری‌ها ازاولویت‌های این بانک است‌، تصریح کرد‌: این بانک در مقاطعی که شهرداری‌ها نیاز داشتند‌، اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های عمرانی را با در نظر گرفتن زمان مناسب‌، در اختیار آنان قرار داده و اجازه نداده است شهرداری‌ها در ادامه امور با مشکل مواجه شوند.
به گزارش شفا آنلاین،دکتر حسین محمد پورزرندی با تاکید براین‌‌که توجه به مشکلات شهرداری‌ها از اولویت‌های این بانک است، گفت‌: به منظور رسیدگی به مشکلات شهرداری‌ها ، سفرهایی برنامه ریزی و انجام شده است ، تا کلانشهرها بدانند بانک شهر متعلق به همه کلانشهرهاست.
وی با اشاره به این‌که هم‌اکنون بخش عمده‌ای از پروژه‌های مدیریت شهری با حمایت بانک شهر اجرا می‌شود ، افزود‌: این بانک در مقاطعی که شهرداری نیاز داشته اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های عمرانی را با در نظر گرفتن زمان مناسب‌، در اختیار شهرداری‌ها قرار داده و اجازه نداده است شهرداری‌ها در ادامه امور با مشکل مواجه شوند.
پورزرندی با تاکید بر اهمیت ارتباط تنگاتنگ میان شهرداری‌ها و بانک شهر اظهارکرد: در این زمینه توافقات خوبی صورت گرفته است و تاکنون80 هزار میلیارد ریال با شهرداری‌های کلانشهرها توافق‌نامه امضاء شده است که از این میزان توافق 40هزار میلیارد ریال آن تبدیل به قرارداد انجام کار شده و در شرف اجراست.
وی افزود‌: این توافقات در زمینه خرید ماشین‌آلات، اتوبوس، مترو، تجهیزات آتش‌نشانی، تجهیزات خدمات شهری، پروژه‌های عمرانی و ... بوده است.
نایب رئیس هیئت‌مدیره بانک شهر با اشاره به افزایش سرمایه این بانک از 4هزار میلیارد ریال به 8 هزار میلیارد ریال، اظهار کرد: امیدواریم تا پایان سال سرمایه بانک به 16هزار میلیارد ریال برسد و هدف ما این است که درمیان 5بانک برتر قرار گیریم.
برچسب ها: بانک شهر ، شهرداری
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: