کد خبر: ۳۳۳۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - 2023October 05
عکاسان در مجموع در ۸ دسته مختلف شامل رفتار حیوانات، دوربین تله‌ای، مناظر، دنیای کوچک، آسمان شب، زیر آب، حیات وحش شهری و پرتره‌های وحشی با هم رقابت کردند. توماس ویجایان ز کانادا، جایزه کلی را با تصویر قله یخی Austfonna دریافت کرد.
شفا آنلاین>سلامت>برندگان مسابقه عکاسی طبیعت ۲۰۲۳ موسوم به ۲۰۲۳ Nature TTL معرفی شدند. این سری مسابقات در ۸ دسته مختلف برگزار شد و بیش از ۸ هزار عکس از طبیعت به ثبت رسیده است که در میان آن‌ها عکس هشداردهنده‌ای از ذوب سریع یخ‌ها توانست برنده مسابقه شود و جایزه نقدی ۱۵۰۰ پوندی را به دست آورد.
 به گزارش شفا آنلاین:امسال بیش از ۸،۰۰۰ عکاس طبیعت در مسابقه عکاسی طبیعت شرکت کردند تا شانس خود را برای بردن جایزه نقدی ۱،۵۰۰ پوندی محک بزنند. به‌غیر از دو برنده اصلی، عکاسان در مجموع در ۸ دسته مختلف شامل رفتار حیوانات، دوربین تله‌ای، مناظر، دنیای کوچک، آسمان شب، زیر آب، حیات وحش شهری و پرتره‌های وحشی با هم رقابت کردند. توماس ویجایان ز کانادا، جایزه کلی را با تصویر قله یخی Austfonna دریافت کرد. تصویر او آبشاری زیبا، اما درواقع ترسناک را نشان می‌دهد که در اثر گرمایش جهانی بر روی صفحه یخی ایجاد شده است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: