کد خبر: ۳۱۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 22
شفا آنلاين-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در بسته هشتم طرح تغییر و تحول مشکل پرستاران حل می‌شود.
 به گزارش شفا آنلاين،سیدحسن هاشمی با حضور در مشگین‌شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه به کمک مسئولان شهرستان مشگین‌شهر مشکلات مشخص شده و خود این بزرگواران راه حل را نیز پیدا کرده‌اند که در این زمینه لازم است از زحمات نماینده این شهرستان، فرماندار و امام جمعه تشکر ویژه‌ای داشته باشم.

وی تصریح کرد: یکی از عمده فعالیت‌های ما توسعه اورژانس و تجهیزات زایمانی است که بنا بر قولی که دادیم، تا آخر امسال حداقل از نظر تجهیزات و ظاهر بیمارستان‌ها شرایط نسبت به سال قبل متفاوت است که البته در کنار این باید تلاش کنیم که در بودجه سال 94 با کمک نمایندگان پیش‌بینی کرده و برای ارتقای فضاها تلاش کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم و بنده معتقدم طی دو سال آینده شرایط خدمت‌رسانی در امر بهداشت و درمان در دولت روحانی بهتر می‌شود.

هاشمی در پاسخ به سئوالی در مورد پرداخت کارانه پرستاران افزود: قرار بر این است که تا یک ماه دیگر بسته هشتم تغییر و تحول را اعلام کنیم که در این طرح مشکل پرستاران نه آن‌گونه که خودشان دوست دارند، اما نسبت به وضعیتی که اکنون دارند و تحت فشار هستند، حل می‌شود.


فارس


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: