کد خبر: ۳۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 06
شفاآنلاین-آخرین دستاوردهای علمی محققان در عرصه های مختلف علوم مرتبط با گیاه پزشکی در قالب بیست و یکمین کنگره گیاه پزشکی ایران ارایه می شود.
به گزارش شفا آنلاین،به منظور تحقق اهداف سند چشم انداز و نقشه جامع علمی کشور در جهت توسعه علم و فناوری، بیست و یکمین کنگره گیاه پزشکی ایران اول تا چهارم شهریورماه برگزار می شود.

ایجاد فضای تعامل و هم اندیشی علمی بین محققان و اندیشمندان علوم مرتبط با گیاه پزشکی، آشنایی شرکت کنندگان با مسایل منطقه ای، ملی و ایجاد تعامل و همکاری در انجام تحقیقات کاربردی در کنترل عوامل خسارت زا، ارایه آخرین دستاوردهای علمی محققان در عرصه های مختلف علوم مرتبط با گیاه پزشکی جلب و توجه مسوولان کشور به اهمیت گیاه پزشکی و پیشرفت های ملی و جهانی آن در سال های اخیر اهداف برگزاری این همایش است.

برگزاری گارگاه های آموزشی، سمپوزیوم ها و میزگردهای علمی در حاشیه کنگره به منظور آشنایی با روش های علمی، کاربردی و پویا برنامه های جانبی این همایش است.

بیست و یکمین کنگره گیاه پزشکی ایران با همکاری انجمن های بیماری شناسی گیاهی، قارچ شناسی، حشره شناسی، کنه شناسی، علوم علف های هرز ایران و جنگلبانی ایران در دانشگاه ارومیه برگزار می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: