کد خبر: ۳۰۱۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۲ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - 2022March 21
یک منبع آگاه گفت: سربازی که سحرگاه امروز در یک پادگان نظامی چهار نفر از سربازان هم خدمتی خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود حوالی دیلم دستگیر شد

شفاآنلاین>سلامت> یک منبع آگاه گفت: سربازی که سحرگاه امروز در یک پادگان نظامی چهار نفر از سربازان هم خدمتی خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود حوالی دیلم دستگیر شد.

به گزارش شفاآنلاین: یک منبع آگاه گفت: سربازی که سحرگاه امروز در یک پادگان نظامی چهار نفر از سربازان هم خدمتی خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، با اقدام به موقع پلیس استان و طی یک عملیات حساب شده، در یکی از روستاهای حوالی دیلم در محاصره نیروهای انتظامی استان قرار گرفت و دستگیر شد.

این سرباز پس از حادثه، با گروگان گرفتن احدی از شهروندان، قصد عزیمت به خوزستان را داشت که با اشراف اطلاعاتی پلیس و در هنگام عبور در شهرستان دیلم، شناسایی و خودرو در اختیار وی توقیف شد.

همچنین فرد گروگان آزاد ولی قاتل با استفاده از تاریکی هوا به بیابان‌های اطراف متواری شد که با اقدام‌های همه جانبه پلیس استان و کنترل کردن کلیه راه‌های خروجی شهرستان دقایقی پیش در نهایت، سرباز قاتل توسط اکیپ ویژه فرماندهی انتظامی استان دستگیر شد.

لازم به ذکر است علت دقیق حادثه و مشخص شدن انگیزه قاتل در دست بررسی است.

قابل مشاهده در دسکتاپ


قابل مشاهده در موبایل


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: