کد خبر: ۳۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 04
شفاآنلاین-هفدهمین کنگره انجمن علمی اپتومتری ایران از 12 تا 14 شهریورماه در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش شفاآنلاین از انجمن علمی اپتومتری ایران، دکتر ناصر صادقپور دبیر اجرایی این کنگره به روز رسانی دانش و اطلاعات اپتومتریست ها و معرفی تازه های این علم را از اهداف برگزاری این کنگره عنوان کرد.

وی افزود: رفرکشن، کم بینایی و توانبخشی بینایی، فیت و دیسپنسینگ عینک طبی، آمبلیوپی و دید دوچشمی، اخلاق پزشکی در اپتومتری، بیومتری چشم، عدسی های تماسی، تصویربرداری قرنیه، پزشکی قانونی در اپتومتری، بیماری ­های چشم و آزمایش ­های پاراکلینیک را ازجمله محورهای اصلی برگزاری این کنگره دانست که طی سخنرانی و پنل های مختلف به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

دبیر اجرایی هفدهمین کنگره سراسری انجمن علمی اپتومتری ایران با بیان اینکه کنگره امسال با همکاری گروه ­های اپتومتری دانشگاه ­های علوم پزشکی ایران، شهید بهشتی، مشهد، زاهدان و جامعه اپتومتری ایران برگزار می شود، اظهار کرد: سخنرانان این کنگره اساتید بزرگ و مجرب ایرانی هستند.

صادقپور گفت: در حاشیه کنگره هفدهم نمایشگاه ­های جانبی برپا می شود و شرکت در این کنگره برای اپتومتریست­ها از سراسر کشور 12.5 امتیاز بازآموزی دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: