کد خبر: ۲۹۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۶ - ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - 2022February 07
تا امروز (دوشنبه) ۱۸ بهمن ماه در این بخش ۲۴ تخت پر شده اند و پنج تخت خالی دارد.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس بیمارستان کودکان مفید با توجه به شیوع سویه امیکرون، برای ارائه خدمات درمانی به مبتلایان در این مرکز اعلام آمادگی کرد.
 به گزارش شفاآنلاین:شمس الله نوری پور، رئیس بیمارستان کودکان مفید گفت: در روز‌های اخیر و از ابتدای بهمن ماه با افزایش سویه امیکرون، مراجعات بیمارستانی به ویژه در بخش اورژانس بیمارستان افزایش یافته است.

بخش بیماران کرونایی این مرکز دارای ۲۹ تخت است.

او گفت: تا امروز (دوشنبه) ۱۸ بهمن ماه در این بخش ۲۴ تخت پر شده اند و پنج تخت خالی دارد. بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی، بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان کرونایی و اورژانس تنفسی آماده ارائه خدمت به بیماران مبتلا به کرونا است.

به گفته وی در حال حاضر بیمارستان با روال عادی در حال فعالیت است.

او گفت: تمامی همکاران ما در این مرکز با تمام توان خود در حال تلاش و خدمت رسانی هستند. با توجه به در نظر گرفتن احتمالات برای پیشگیری از مواجه شدن با کمبود تخت‌های بستری در روز‌های آتی و برای کنترل شرایط، تعدادی از اعمال جراحی غیر اورژانسی را متوقف کرده ایم.

این بیمارستان دارای دو بخش جراحی است.

نوری پور گفت: در حال حاضر یکی از بخش‌های جراحی نیمه خالی است و در شرایط اورژانسی اگر با بستری تعداد بیشتری کودک کرونایی مواجه شویم، این بخش آمادگی کامل را برای بستری بیماران و تداوم خدمت رسانی دارد.
قابل مشاه ده در دسکتاپ

قابل مشاهده در موبایل



برچسب ها: افزایش ، کودکان ، امیکرون
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: