کد خبر: ۲۷۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۶ - ۱۷ تير ۱۳۹۳ - 2014July 08
شفا آنلاين-دانشگاه صنعتی شریف با هدف ایجاد زمینه ای مناسب به منظور آشنایی والدین و کودکان، مربیان، پژوهشگران و تولید کنندگان با مفاهیم بازی و اسباب بازی و ایجاد بستری برای طرح ایده های نو و کار آفرینی و ارتقاء سطح کمی و کیفی اسباب بازی های تولید داخل، اقدام به برگزاری جشنواره ملی بازی و اسباب بازی کرده است.

به گزارش شفا آنلاين،پایگاه ارتباط با دانش آموزان دانشگاه صنعتی شریف با توجه به تجاربی که طی سال های گذشته با برگزاری مسابقه ملی طراحی و ساخت اسباب بازی، نمایشگاه صنعت اسباب بازی، سمینار تخصصی طراحی اسباب بازی همچنین کارگاه های مختلف آموزشی در زمینه بازی و اسباب بازی داشته است با برگزاری جشنواره ملی بازی و اسباب بازی به دنبال ایجاد بستري است كه ضمن تكريم انديشمندان و نخبگان حوزه آموزش، طراحی و تولید اسباب بازی، زمينه‌هاي تعامل و همكاري علمي را میان فعالان حوزه اسباب بازی فراهم سازد.

در این جشنواره شرکتهای مرتبط با صنعت اسباب ‏بازی، تولیدکنندگان اسباب بازی، سازمان ها و مراکز مرتبط با حوزه بازی و اسباب بازی، شرکت‏ های توزیع اسباب بازی، نمایندگان شرکتهای خارجی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شورای نظارت بر اسباب بازی، موسسه های پژوهشی، سازمانهای بین المللی فعال در حوزه کودکان همچنین سایر متولیان زمینه کودک و نوجوان حضور دارند و در فرصتی مناسب و در فضایی علمی به ارائه دستاوردهای علمی، پژوهشی و محصولات خود می پردازند.

در این جشنواره برنامه هایی چون سومین مسابقه ملی طراحی و ساخت اسباب بازی، دومین نمایشگاه صنعت اسباب بازی، سمینار تخصصی طراحی و تولید اسباب بازی و کارگاه های آموزشی بازی و اسباب بازی برگزار خواهد شد.

در همین راستا دبیرخانه جشنواره از تمام سازمان ها، موسسات، مراکز پژوهشی، اساتید، دانشجویان و علاقه‏ مندان این زمینه برای همکاری و حضور پویا در جشنواره بازی و اسباب بازی دانشگاه صنعتی شریف دعوت به عمل می آورد.

ثبت نام در سومین مسابقه ملی بازی و اسباب بازی دانشگاه صنعتی شریف هم اکنون آغاز شده است و تمام علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت مسابقه جهت شرکت در مسابقه ثبت نام کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: