کد خبر: ۲۵۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 18
شفاآنلاین-با استناد به بند بیست و ششم از ماده هفتاد و یکم (71) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور از انتخاب شهرداران مصوب سال 1375/3/1 و الحاقات بعدی آن از تاریخ ابلاغ این مصوبه بهای خدمات بازدیدکنندگان از مجموعه باغ پرندگان به شرح ذیل تعیین شد. بهای ورودیه مبلغ به ریال بهای ورودیه به مجموعه 40000 بهای ورود به پارکینگ تا 3 ساعت اولیه 10000 بهای پارکینگ به ازای هر ساعت توقف اضافه 5000

به گزارش شفاآنلاین، در تبصره یکم این مصوبه آمده است که، خانواده شهدا و ایثارگران، دارندگان کارت منزلت و دانش آموزی و دانشجویی، موسسات خیریه و بهزیستی، معلولان و کارمندان شهرداری مشمول پرداخت 50 درصد بهای مصوب ورودیه به مجموعه می‌باشند.

همچنین بر اساس تبصره دوم این مصوبه، شهرداری تهران موظف است گزارش اجرای این مصوبه را هر شش ماه یکبار به شورای اسلامی شهر تهران ارائه کند.

گفتنی است اعضای شورای شهر تهران پیش از این نسبت به اخذ ورودی به باغ پرندگان و پارکینگ بدون مصوبه تعیین شده توسط شورای شهر تهران از ابتدای افتتاح اعتراض داشتند و این کار را توسط پیمانکار نوعی تخلف دانستند و قرار شد در کمترین زمان ممکن پس از بررسی وضعیت این باغ قیمت‌های اخذ ورودی و حق پارکینگ این مجموعه مشخص شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: