کد خبر: ۲۳۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۱ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - 2014May 25
شفا آنلاين-ارتباطات مهم ترین عامل در پیش گیری و متوقف کردن بحران به شمار می آید. اگر افسرده هستید، باید ارتباط خود با پزشک و درمانگرتان را حفظ کنید و آنها را در جریان هر تغییری در وضعیت افسردگی خود قرار دهید، مخصوصاً وقتی احساس می کنید افسردگی شما بدتر می شود.
به گزارش شفا آنلاين،اگر افکار خودکشي گرايانه داريد، در مورد شدت و دفعات وقوع آنها با پزشک خود صحبت کنيد. اينکه ديگران در مورد وضعيت شما آگاه باشند به خود شما بستگي دارد. با چند نفر که به آنها اطمينان داريد، در مورد وضعيت خود صحبت کنيد و آنها را از اوضاع خود باخبر نگه داريد، بنابراين، وقتي اوضاع در حال انحطاط بود، افرادي هستند که از وضع شما باخبر باشند و بتوانند به شما کمک کنند.

اگر شما دوست، همسر، يا يکي از اعضاي خانواده ي فرد افسرده هستيد، بايد يک آگاهي دايمي در مورد وضع او داشته باشيد. اين وظيفه ي شما است که از او بخواهيد در مورد احساساتش با شما صحبت کند و به او اطمينان دهيد، اگر به شما نياز داشته باشد، شما آنجا خواهيد بود. اگر شما يک رابطه ي خيلي نزديک با فرد افسرده داريد، خوب است که خودتان را به پزشک و درمانگر او معرفي کنيد. شماره ي تماس خود را به آنها بدهيد و خود را معرفي کنيد تا در صورت لزوم بتوانند از شما کمک بگيرند. همين طور، وقتي شما يک شرايط بحراني مشاهده کرديد، مي توانيد آنها را در جريان قرار دهيد.

اگر شما در درک افسردگي فرد مورد علاقه تان مشکل داريد، مي توانيد از درمانگر او کمک بگيريد. شما مي توانيد يک وقت ملاقات بگيريد، آنها مي توانند با شما صحبت کنند، به سؤال هاي شما پاسخ دهند، و به شما در مورد کمک هايي که مي توانيد بکنيد پيشنهاداتي بدهند. انتظار نداشته باشيد که هر اطلاعاتي را در مورد شرايط فرد افسرده يا درمان او به شما بدهند، زيرا برخي از اين اطلاعات محرمانه هستند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: