کد خبر: ۲۳۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۹ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - 2014May 24
شفاآنلاین-معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی به مناسبت روز جهانی صنایع دستی از طراحان و علاقمندان به طراحی فضاهای داخلی طی فراخوانی دعوت به همکاری کرد.

به گزارش شفاآنلاین، جشنواره طراحی فضایی داخلی به سبک ایرانی با استفاده از صنایع دستی و هنرهای سنتی در روز جهانی صنایع دستی در تاریخ 20/3/93 و همزمان با نمایشگاه سالیانه به مناسبت هفته صنایع دستی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این برنامه، طراحی با استفاده از آثار صنایع دستی ایرانی است تا بدین‌وسیله کاربردی‌بودن این آثار در طراحی داخلی فضاها نیز نشان داده شود و بازدیدکنندگان از نمایشگاه را تشویق به استفاده از اشیاء صنایع دستی حتی برای کاربری‌های متعارف زندگی روزانه کند.

از علاقمندان دعوت می‌شود برای شرکت در نمایشگاه طراحی و اجرای فضای داخلی به سبک ایرانی برای فضای (اتاق کودک، اتاق هتل، اتاق کار و ...) طرح خود را برای مساحتی معادل 12 مترمربع (3×4 متر) تا تاریخ 31/2/93 به معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی ارسال کنند.

علاقمندان می‌توانند طرح خود را بر روی لوح فشرده و با فرمت jpg یا pdf همراه با نامه پذیرش شرایط تا تاریخ 7/3/93 ارسال کنند تا در کارگروه طراحی سازمان مورد ارزیابی قرار گیرد.

کلیه هزینه های طراحی و اجرا بر عهده شرکت کننده خواهد بود، در عوض به علاقمندان اجازه داده خواهد شد در طول زمان برگزاری نمایشگاه برای پذیرش سفارشات طراحی و اجرا بازاریابی کنند. برای شرکت در این فراخوان با شماره تلفن 09124153860 تماس بگیرند یا حضوراً به معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی به نشانی خ آزادی تقاطع یادگار امام سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ساختمان شماره 1  تا تاریخ 7/3/93 مراجعه کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: