کد خبر: ۲۳۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۳ - 2014May 22
شفا آنلاين-برخی از عارضه‌ها و مشکلات پوستی ممکن است به دلیل کار طولانی مدت و نشستن بیش از اندازه روبروی رایانه تشدید شده و برطرف شدن آنها زمان بیشتری به طول انجامد.
به گزارش شفا آنلاين،حمیدرضا خیاطی متخصص پوست و مو گفت: عوامل متعددی می‌توانند موجب بروز مشکلات و عارضه پوستی و یا تشدید آنها شوند که البته بسیاری از این عوامل قابل کنترل و پیشگیری هستند. 

وی با اشاره به تأثیر منفی برخی از نمایشگر‌ها بر پوست بدن، افزود: استفاده طولانی مدت و بیش از اندازه از برخی نمایشگر‌ها به ویژه انواع قدیمی آن، می‌تواند موجب بروز عارضه‌های پوستی نظیر لک‌های پوستی به ویژه در ناحیه صورت شود. 

خیاطی تأکید کرد: برخی از عارضه‌ها و مشکلات پوستی ممکن است به دلیل کار طولانی مدت و نشستن بیش از اندازه روبروی رایانه تشدید شده و برطرف شدن آنها زمان بیشتری به طول انجامد. 

وی یادآور شد: درحال حاضر بسیاری از کاربران رایانه، از نمایشگرهای قدیمی استفاده می‌کنند که به دلیل وجود میدان الکتریکی قوی در داخل لامپ تصویر، اشعه‌های مضری از نمایشگر ساطع می‌شود که ممکن است برای پوست مضر باشد. 

خیاطی درعین حال گفت: رایانه‌های امروزی، تقریبا مشکل خاصی ندارند و در واقع بهتر است از نمایشگرهای جدید که فاقد هیچ گونه اشعه خطرناکی هستند، استفاده شود. 

برچسب ها: عارضه ، پوست ، کار ، رایانه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: