کد خبر: ۲۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۷ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 19
شفا آنلاين-آمارها حاکی از این است که سالانه 300 هزار ایرانی برای مداوا و درمان صدمات ‏سوختگی خود به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند، که از این تعداد 24 هزار نفر بستری می شوند.

به گزارش شفا آنلاين،به نقل از پورتال جراحان ایران، مهندس حسن قبادی مدیر فروش شرکت دایا طب با اشاره به اینکه پماد "واتر ژل" به عنوان بهترین درمان سوختگی های سطحی شناخته شده که استفاده از آن، موجب بهبود سوختگی سطحی و جلوگیری از تاول زدن پوست می شود، گفت: این پماد برای درمان سوختگی های سطحی، آفتاب سوختگی و... کاربرد دارد و استفاده از آن، باعث بهبود سوختگی و جلوگیری از تاول زدن پوست می شود.

وی با عنوان این مطلب که واتر ژل برای آفتاب سوختگی نیز کاربرد دارد، گفت: واتر ژل یک برند جهانی است که حتی در مسابقات اتومبیلرانی فرمول یک نیز برای رانندگانی که دچار سوختگی می شوند، استفاده می کنند.

قبادی افزود: استفاده از این پماد، باعث می شود سوزش ناشی از سوختگی از بین برود و از تاول زدن پوست جلوگیری کند.

وی با اشاره به کاربرد خانگی و صنعتی این محصول، گفت: البته باید به این موضوع توجه داشت که استفاده از این پماد برای سوختگی های سطحی است و اگر تاول بزند، نباید از واتر ژل استفاده کرد.

قبادی با اعلام اینکه داروخانه ها از این محصول استقبال کرده اند، افزود: واتر ژل در سایزهای مختلف تهیه شده که به راحتی قابل استفاده همگان است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: