کد خبر: ۲۲۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - 2014May 18
شفا آنلاین-وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نیاز حوزه سلامت به حضور پررنگ خیرین گفت: هنرمندان همواره با روح لطیفی که داشتند نقش موثری در تربیت مردم برای امور خیریه ایفا کرده اند.
به گزارش شفا آنلاین، سیدحسن قاضی زاده هاشمی شنبه شب در مراسم بزرگداشت سید محمد هادی ایازی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران و قائم مقام وزیر در امور مشارکت­های اجتماعی، سازمان های مردم نهاد و خیریه­های حوزه سلامت کشور این مطلب را اعلام کرد.

وی افزود: از اینکه هنرمندان برای قدردانی از زحمتکشان در اینجا جمع شده اند، تشکر می کنم زیرا قدرشناسی از محبت هایی است که متاسفانه ما از آن بی بهره ایم.

وزیر بهداشت با اشاره به سابقه قدردانی مردم ایران اسلامی گفت: متاسفانه قدرشناسی امروز در کشور کم فروغ است و امیدوارم شاهد تکریم انسان های ارزشی باشیم.

هاشمی خاطر نشان کرد : پیشرفت کشور در گروی انسان هایی است که خدمت می کنند از این رو ما به دنبال آن هستیم که از انسان خدومی مانند ایازی در وزارت بهداشت برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه ایازی به عنوان قائم مقام وزیر بهداشت و امور خیریه شروع به فعالیت کرده است، گفت: امیدوارم ایشان در این بخش نیز همچون گذشته در فعالیت خود مثمرثمر باشد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: